Gå til innhold

Greit å saksøke skallet kone?

Anbefalte innlegg

petter smart
Skrevet

http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/article251037.ece

Det er mange rare ting her;

Hvordan er det mulig å ikke finne ut av dette før? Dette er nok en av ulempene ved muslimske regler, med slør og ingen hanky-panky før en er gift.

En annen er at han krever 600 000 i erstatning. Greit at han vil ha skilsmisse, men erstatning. Er æren hans krenket?

Hvorfor i all verden fortalte hun ikke om dette? Hun måtte jo skjønne at dette kom fram før eller senere og at han neppe bel særlig glad da.

Hvor går grensen for hva en kan saksøke en mann/kone for?

Gjest ulanbator
Skrevet

Ja, kjære vene. Slike overraskelser kan man jo få hjertestans av, så jeg skjønner godt at mannen må få godt betalt for tort og svie. Det er jo ikke hans feil stakkars at konen hans mistet håret som barn og at kulturen har forbudt dem å snakke sammen før de giftet seg. *ler syrlig*

Gjest bebba
Skrevet

Det går vel ingen grenser for hva du kan saksøke før, men det finnes forskjellige grenser i forskjellige land for hva som en kan bli dømt for.

Ellers krydrer det tilværelsen å lese om noe slikt, sånn som puleparet i Kristiansand.

Skrevet

En kvinne jeg kjenner ble skallet som ung enke. Jeg vet ikke helt om det kom av at sønnen barberte av seg alt håret (dette var noen år før dete ble "vanlig"), eller av en noe ubestemmelig sykdom hun har hatt i årevis. Samboer har hun forlengst fått til tross for skalletheten. Bør vi tipse ham om at kona er skallet, mon tro?

petter smart
Skrevet

En kvinne jeg kjenner ble skallet som ung enke. Jeg vet ikke helt om det kom av at sønnen barberte av seg alt håret (dette var noen år før dete ble "vanlig"), eller av en noe ubestemmelig sykdom hun har hatt i årevis. Samboer har hun forlengst fått til tross for skalletheten. Bør vi tipse ham om at kona er skallet, mon tro?

Det kan jo lønne seg det ja.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...