janniche1365380513 Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Vi er et par i begynnelsen av 30- årene som skal adoptere fra Colombia. Papirene våre ble sendt til Colombia i midten av juni. Hvor lenge tar det fra pairene sendes til ev. godkjenning? Er det noe andre som har kommet like langt/ kort som oss?? UFF denne ventetiden ........ 0 Siter
Krykkjemo Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Heisann. Send meg en mail så skal jeg sende deg en liste hvor vi tilsammen er 107 par i søkerprosessen til Colombia. Der ser dere hvor lang til hvert enkelt par venter i sine saker, og det er veldig greit å kunne følge med og følges :-) Adressen min er [email protected] 0 Siter
Krykkjemo Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Opps, det ble feil mailadresse....den rette er [email protected] Alle som er med på denne lista er anonyme, og velger selv om de vil ha med mailadressene sine. VELKOMMEN MED :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.