Gjest har pusekatt Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Eller er det bare vår? Er vant til utekatt, denne er ute/innekatt. Inne om natta, men vil så ut i 4-5 tiden... Før det står den utenfor ytterdøra og mjauer fordi den vil inn igjen. Så: Holder din katt deg våken om natta? 0 Siter
ftmffm Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Jeg har innekatt og tilogmed ei med løpetid nå. Ingen av dem holder meg våken om natten. Hun med løpetid lager masse lyder hele dager og om kvelden helt til jeg legger meg. Hun begynner å lage lyder igjen når jeg har stått opp utpå formiddagen :-) 0 Siter
Gjest har pusekatt Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Jeg har innekatt og tilogmed ei med løpetid nå. Ingen av dem holder meg våken om natten. Hun med løpetid lager masse lyder hele dager og om kvelden helt til jeg legger meg. Hun begynner å lage lyder igjen når jeg har stått opp utpå formiddagen :-) Så du sover tungt eller katten sover også om natten...? 0 Siter
ftmffm Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Så du sover tungt eller katten sover også om natten...? Katten sover også om natten :-) 0 Siter
Soria Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Nå for tiden er katten min stort sett ute om natten, men når han er inne blir han et gnagsår tidlig på morgenen. Det er ikke fordi han skal ut, men fordi han synes jeg har sovet nok 0 Siter
citoyen Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Kattedør eller et vindu på gløtt er løsningen. 0 Siter
Gjest jaudagauda Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Min hannkatt starter å vekke meg i seks tiden visst han har sovet endel på kvelden, men visst ikke kan han sove helt til jeg står opp, uansett når... men når han vekker meg jakter han på føtterne mine, for å få meg opp... 0 Siter
Prozak Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Jeg har innekatt og tilogmed ei med løpetid nå. Ingen av dem holder meg våken om natten. Hun med løpetid lager masse lyder hele dager og om kvelden helt til jeg legger meg. Hun begynner å lage lyder igjen når jeg har stått opp utpå formiddagen :-) Du er heldig :-) Her i huset taes det ikke hensyn til om det er dag eller natt. ".........................." 0 Siter
Gjest morokatt Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Katta mi sover i fotenden av senga dersom den er inne om natta. Den lager noen helt utrolig fæle lyder om morgenen dersom den vil ut eller ha meg opp. Er det riktig ille og den er dotrengt står den på to bein på gulvet og stikker labbene opp i ansiktet på meg så jeg våkner. 0 Siter
Aishana Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Har 5 stk, alle sover hele natten, men når de hører klokkeradioen kl halv 6 og jeg skal på jobb, da er det ingen bønn, totalt umulig å forsove seg, da er det frokost-tid, uansett. I helgene varierer det, men stortsett sover de til vi står opp. Det har faktisk blitt bedre etter at vi flyttet fra byen med liv som innekatt til landet hvor de får brukt masse energi ute mye av dagen. (Det fine med at de en gang har vært innekatter er at de er svært hjemmekjære og går aldri langt). Så fra å vekke, spesielt meg som sover lett, av og til har det gått til at de sjeldent vekker meg. 0 Siter
Tinúviel Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Husk at pus egentlig er et nattdyr. Natta er spennende vet du, og dette gjelder nok både inne- og utepus. En annen fortreffelig "egenskap" pus har er at h*n er KONTROLLFREAK!!!! Ut og så inn igjen. Ut og så inn igjen. Skal kontrollere både ute og inne REGELMESSIG. Og det er det ingenting å gjøre med, det pus' natur. Men en kan ha flaks, en skikkelig latmons med stort søvnbehov kan redde natta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.