Gå til innhold

pleier katter å holde oss våkne om natta?

Anbefalte innlegg

Gjest har pusekatt
Skrevet

Eller er det bare vår? Er vant til utekatt, denne er ute/innekatt. Inne om natta, men vil så ut i 4-5 tiden... Før det står den utenfor ytterdøra og mjauer fordi den vil inn igjen. Så: Holder din katt deg våken om natta?

Skrevet

Jeg har innekatt og tilogmed ei med løpetid nå. Ingen av dem holder meg våken om natten. Hun med løpetid lager masse lyder hele dager og om kvelden helt til jeg legger meg. Hun begynner å lage lyder igjen når jeg har stått opp utpå formiddagen :-)

Gjest har pusekatt
Skrevet

Jeg har innekatt og tilogmed ei med løpetid nå. Ingen av dem holder meg våken om natten. Hun med løpetid lager masse lyder hele dager og om kvelden helt til jeg legger meg. Hun begynner å lage lyder igjen når jeg har stått opp utpå formiddagen :-)

Så du sover tungt eller katten sover også om natten...?

Skrevet

Så du sover tungt eller katten sover også om natten...?

Katten sover også om natten :-)

Skrevet

Nå for tiden er katten min stort sett ute om natten, men når han er inne blir han et gnagsår tidlig på morgenen. Det er ikke fordi han skal ut, men fordi han synes jeg har sovet nok :)

Skrevet

Kattedør eller et vindu på gløtt er løsningen.

Gjest jaudagauda
Skrevet

Min hannkatt starter å vekke meg i seks tiden visst han har sovet endel på kvelden, men visst ikke kan han sove helt til jeg står opp, uansett når... men når han vekker meg jakter han på føtterne mine, for å få meg opp... :)

Skrevet

Du er heldig :-)

Her i huset taes det ikke hensyn til om det er dag eller natt.

".........................."

Gjest morokatt
Skrevet

Katta mi sover i fotenden av senga dersom den er inne om natta. Den lager noen helt utrolig fæle lyder om morgenen dersom den vil ut eller ha meg opp. Er det riktig ille og den er dotrengt står den på to bein på gulvet og stikker labbene opp i ansiktet på meg så jeg våkner.

Skrevet

Har 5 stk, alle sover hele natten, men når de hører klokkeradioen kl halv 6 og jeg skal på jobb, da er det ingen bønn, totalt umulig å forsove seg, da er det frokost-tid, uansett. I helgene varierer det, men stortsett sover de til vi står opp. Det har faktisk blitt bedre etter at vi flyttet fra byen med liv som innekatt til landet hvor de får brukt masse energi ute mye av dagen. (Det fine med at de en gang har vært innekatter er at de er svært hjemmekjære og går aldri langt).

Så fra å vekke, spesielt meg som sover lett, av og til har det gått til at de sjeldent vekker meg.

Skrevet

Husk at pus egentlig er et nattdyr. Natta er spennende vet du, og dette gjelder nok både inne- og utepus. En annen fortreffelig "egenskap" pus har er at h*n er KONTROLLFREAK!!!!

Ut og så inn igjen. Ut og så inn igjen. Skal kontrollere både ute og inne REGELMESSIG. Og det er det ingenting å gjøre med, det pus' natur. Men en kan ha flaks, en skikkelig latmons med stort søvnbehov kan redde natta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...