Gå til innhold

Lunsjbuffet i Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest lille rosinen
Skrevet

Kommer akkurat fra ferietur i Sverige der vi spiste lunsjbuffet på en kinesisk restaurant. Både godt og billig :-)

Noen som vet om det finnes lignende i Oslo som ikke er så veldig dyrt? Kinesisk evnt. mat fra andre land.

Pizzabuffeter finner en jo på Peppes og lignende. Det er ikke DET jeg er ute etter.

Litt av det som gjorde denne lunsjen så bra var at det varte til 17 og vi betalte vel rundt 60-70 kroner per person.

Gjett om vi ble mette da :-)

Skrevet

Rio Pizza i Oslo har kjempegod salatbuffet med kylling,skinke og biffkjøtt + alt du kan velge i en salat til 98 kr.

Gjest Pricilla
Skrevet

Mener de har bra lunsjbuffet nede i paleet.. der har de masse forskjllige retter. Var i hvert fall det før.. Lenge siden jeg har vært der nå, men det går an å ta en titt.

serendipity
Skrevet

Nesten ALLE serveringssteder i Sverige har lunsjbuffet. (svenskene spiser jo varm lunsj) og prisen er nesten alltid inkl. drikke (alkoholfritt) til maten. Prisen ligger på fra 45,- 79,- som regel. Og vi i Norge er milevis fra å kunne matche noe sånt desverre. :-(

Lunsjen i Sverige er da ofte salatbar, en kjøttrett og en fiskerett (man velger) og muligens dessert (ikke så vanlig). Dette er i de tilfeller det ikke er buffèt.

Synd at ikke det er sånn i Norge. Men har vel med tradisjonen om varmlunsj å gjøre. Og svenskene spiser jo lunsj senere enn oss også som regel.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Nesten ALLE serveringssteder i Sverige har lunsjbuffet. (svenskene spiser jo varm lunsj) og prisen er nesten alltid inkl. drikke (alkoholfritt) til maten. Prisen ligger på fra 45,- 79,- som regel. Og vi i Norge er milevis fra å kunne matche noe sånt desverre. :-(

Lunsjen i Sverige er da ofte salatbar, en kjøttrett og en fiskerett (man velger) og muligens dessert (ikke så vanlig). Dette er i de tilfeller det ikke er buffèt.

Synd at ikke det er sånn i Norge. Men har vel med tradisjonen om varmlunsj å gjøre. Og svenskene spiser jo lunsj senere enn oss også som regel.

Det er kjempesynd at vi ikke har det sånn i Norge, slike tradisjoner kan jeg like...

serendipity
Skrevet

Det er kjempesynd at vi ikke har det sånn i Norge, slike tradisjoner kan jeg like...

Me too :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...