tiliti Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 .. elektroniske duppeditter som ikke tåler å falle i gulvet .. (Bærbar pc, digitalt kamera (har akkurat ødelagt ett etter 2 uker, ugh - 3700 kr ut vinduet) ) Altså en forsikring som dekker slike eiendeler man tar med seg "på tur", og som man lett kan komme til å ødelegge selv ..? Skal ha vanlig innbo også. 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Toppsikring hvis du har sparebank1. Vet ikke om andre banker/selskaper har det. Jeg har hvertfall forsikring gjennom LO, og har tatt toppsikring i tillegg. Koster 169 kr året eller noe, og dekker ting som faller i gulvet, blir stjålet osv. Men man må betale egenandel da. Men det går an å kjøpe forsikring på disse duppedittene når man kjøper dem. Hvertfall på elkjøp. Jeg har 3 års forsikring med tyveri som jeg fikk da jeg fikk den pcen jeg har nå. Men det koster selvsagt litt...... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.