Gå til innhold

Hvor får jeg beste forsikring for ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. elektroniske duppeditter som ikke tåler å falle i gulvet ..

(Bærbar pc, digitalt kamera (har akkurat ødelagt ett etter 2 uker, ugh - 3700 kr ut vinduet) )

Altså en forsikring som dekker slike eiendeler man tar med seg "på tur", og som man lett kan komme til å ødelegge selv ..?

Skal ha vanlig innbo også.

Bente831365380491
Skrevet

Toppsikring hvis du har sparebank1. Vet ikke om andre banker/selskaper har det.

Jeg har hvertfall forsikring gjennom LO, og har tatt toppsikring i tillegg. Koster 169 kr året eller noe, og dekker ting som faller i gulvet, blir stjålet osv. Men man må betale egenandel da.

Men det går an å kjøpe forsikring på disse duppedittene når man kjøper dem. Hvertfall på elkjøp. Jeg har 3 års forsikring med tyveri som jeg fikk da jeg fikk den pcen jeg har nå. Men det koster selvsagt litt......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...