Gå til innhold

Ekteskapelig problem

Gjest Invadert og frustrert mamma

Anbefalte innlegg

Gjest Ja til åpenhet på alle felt

Da er altså du veldig forskjellig fra hun som startet dette innlegget. (Folk - både kvinner og menn - er da også veldig ulike når det gjelder behov for grenser og privatliv).

Så da kan du vel bare respektere at du og hun er forskjellige? Maken til intoleranse!

Tåler du ikke at jeg sier hva jeg mener? Makan til intoleranse!!

For å være helt ærlig, jeg tror det ligger noe mer bak..Det går da ikke an å klikke pga litt "veskesnoking"

Fortsetter under...

Gjest mangfold

Selvfølgelig er det absolutt.

Jeg skriver jo om hvordan jeg hadde tatt det.Skriver ikke om hvordan hun skulle reagert.

Tror nok det var du som leste innlegget mitt feil.

Jo det er jo nettopp det du gjør, uttaler deg generelt, du skriver: "Synes ikke det skal være sånn i et ekteskap".

Her går du utover det å si hvordan du selv ville reagert, og sier hva du mener "bør" være generelt i et ekteskap.

Det er vel det dolianer og ahg reagerer på. Men du er jo ikke den eneste i denne debatten som gjør den glippen da, - det er visst veldig lett å mene noe på andres vegne om hvordan de "bør" oppføre seg, og glemme at alle er forskjellige...

Gjest rett til en privat sone

Selv i det beste forhold har en en selvfølgelig rett til noe privat:

-En åpner ikke andres brev.

-En leser ikke i andres mailboks eller på den andres mobiltelefon.

-Lommebok, håndveske og toalettmappe er privat sone. Trenger jeg å låne solkremen i den andres toalettmappe, så spør jeg om lov først.

-En har rett til å ha en egen skuffe i skrivebordet som er privat.

Om jeg sender en mail til en venn, forventer jeg at den ikke er tilgjengelig for hele familien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...