Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaring med det? Jeg har tidligere prøvd directmedia, norsk selskap som sendte email.. alt man trengte å gjøre var å trykke på en link i mailen.. tok så lang tid, og var så få mailer, og ble lite penger så jeg sluttet lenge før jeg hadde tjent opp nok til å få noe utbetalt. Nå bruker jeg Cashfiesta som betaler meg for å ha en reklamebar øverst på skjermen når jeg surfer.. har vel tjent opp ca 0,003 dollar nå på nesten en mnd... får utbetalt når jeg når 50 dollar.. det kan ta tid, ja. Så gjelder det å verve folk, da.. så får man prosenter av det de tjener opp.. men er liksom ingen jeg kjenner som er intrs.. Noen som vet noen smarte tips til å finne folk som er intrs? Ikke noe så avansert som å lage en hjemmeside om det...

Reklamebaren plager meg ikke. legger ikke merke til den etter en stund, så om det tar tid, føles det vel verdt å prøve iallfall. Koster meg jo ingenting.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har lite til overs for reklame, og ville derfor aldri blitt med på noe sånt.

Og så 0,03 dollar på en måned, da. Det er jo perverst lite.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Har også DirectMedia, og har faktisk tjent litt:) hehe... eller dvs så masse man kan tjene med 3 mailer i månden... de er litt dårlige til å gi kreditt for dem man verver... men nå har mailene fra DM strømmet inn de siste ukene, så nå nærmer jeg meg den minstegrensen man må ha for å få utbetalt penger:)

Så snart er jeg rik, rik, rik.... NOT

Skrevet

Jeg har lite til overs for reklame, og ville derfor aldri blitt med på noe sånt.

0,3 cent på en månad - og du får utbetaling når du har tent $50??

For å seie det forsiktig -

selskapet har pakka saman leeeenge innan den tid. Det har også du, og internett som vi kjenner det i dag, og $ vil neppe vere gangbar valuta.

Klart folk ikkje er interesserte i å bli med på ein slik pyramide - det er jo mikroskopiske sjanser for å tene noko uansett!

Nei, eg trur ikkje det er så mange gode dealer der ute, eg, for å seie det rett ut, men dersom du har lyst til å bruke tida di på dette så for all del...

Skrevet

Beklager, det skulle til Lucretia, så klart!

Skrevet

Sjå svar til ShitDiddelyDo lenger nede. Posta feil.

Skrevet

0,3 cent på en månad - og du får utbetaling når du har tent $50??

For å seie det forsiktig -

selskapet har pakka saman leeeenge innan den tid. Det har også du, og internett som vi kjenner det i dag, og $ vil neppe vere gangbar valuta.

Klart folk ikkje er interesserte i å bli med på ein slik pyramide - det er jo mikroskopiske sjanser for å tene noko uansett!

Nei, eg trur ikkje det er så mange gode dealer der ute, eg, for å seie det rett ut, men dersom du har lyst til å bruke tida di på dette så for all del...

Men bruker jo ikke tid på det. Jeg gjør jo ingenting. Annet enn å surfe på nettet, men det gjør jeg jo flere timer til dagen uansett.

Skrevet

Men bruker jo ikke tid på det. Jeg gjør jo ingenting. Annet enn å surfe på nettet, men det gjør jeg jo flere timer til dagen uansett.

Du må jo klikke på annonsene, da?

Dersom du ikkje klikker på annonsene, registreres det jo ingen poeng, og da er det vel heller ikkje noko vits i å ha programmet installert?

Skrevet

Du må jo klikke på annonsene, da?

Dersom du ikkje klikker på annonsene, registreres det jo ingen poeng, og da er det vel heller ikkje noko vits i å ha programmet installert?

nei. Man trenger ikke klikke på annonsene. Ikke med det programmet jeg bruker. Men man må surfe.. bruker man ikke maskinen, men er online, så skjer det ikkeno. Men så lenge jeg surfer, så ruller poengene inn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...