Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sommerstorm

Blir alltid grønn av misunnelse når jeg hører om noen som har fått tildelt barn fra Bucaramanga. Vi har en liten prins fra samme sted. Han var 16 mnd da vi hentet han.

Nå går vi og tripper for å få papirene tilbake fra spanskoversetting. Håper å få sendt dem innen utg. av august i alle fall. Kunne gjerne ønsket meg Bucaramanga igjen.

Kos dere! Tror det er lurt å være forsiktige med å gå for lange turer utenom Club Campestre. Men det vi angret på i ettertid var at i ikke brukte mere sjåførene til å ta oss med på turer f. eks. inn til kjøpesenterene i byen. Der tror jeg man er relativt trygge. Og dersom man er vant til å reise og klare seg på egenhånd, kan noen få gloser spansk, så mener jeg det skulle være unødvendig å ha med tolken hele tiden.

Det er godt å komme seg litt rundt, for det blir lenge nok å vente... og løfter holder seg ikke alltid oppe - så ting tar ofte lenger enn man hadde regnet.Sikter her også til den faste tolken på stedet. Alle sier hun er så fantastisk og det er hun for så vidt også - absolutt! Men hun er tross alt sør-amerikaner, så ting blir ikke alltid som hun heller sier... (Vi hadde et par veldig kjedelige episoder pga hun rotet og dobbelt-booket avtaler med de andre familiene som var der da vi kom. Blant annet fikk vi beskjed en time før vi skulle reise og hente sønnen vår at det måtte utsettes til neste dag!!! Kan du tenke deg for en belastning i en så stresset situasjon?) Men det er bare til å være klar over det og innstilt på det, så går det veldig greit.

Vi var der i 5 hele uker i okt/nov 2002. Men det virker som om det har gått veldig raskt med de som har vært der i det siste.

Gratulerer så mye med Bucaramangaprinsessen. Så artig at det er flere som har fått barn fra samme distrikt samtidig (c:

Det er godt ha "kjentfolk" rundt seg når man er noen uke på et sted (c:

Kos dere med reiseforberedelsene og lykke til i Colombia!

Sommerhilsen fra

Annonse

Gjest Sommerstorm

... at jeg allerede har sett bilde av Bucaramanga-prinsessen. Hun er sikkkelig skjønn!!! Jobber med broren din. Jeg sa til han at dere bare måtte tinge oss dersom dere har lyst til å spørre om noe ang. Bucaramanga (du kan spørre etter telefonnr. mitt med broren din).Har mange ting jeg har lyst til å tipse om!!!

Det var litt vittig - for han husket ikke med det samme hvilken by det var. Men jeg så at hun hadde omtrent de samme fargene og trekkene som gutten vår, så derfor ble jeg litt nysgjerrig.Ser av mitt forrige svar at jeg kanskje virket litt negativ... Men som jeg skreiv; vi kunne absolutt ha tenkt oss til Bucaramanga igjen!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...