Gå til innhold

Slette innlegg


Gjest bebba

Anbefalte innlegg

Gjest bebba

Uten at jeg har deltatt i kveld(utenom et innlegg) har mine synspunkter, min person, og mine barn blitt dratt inn og diskutert fram og tilbake i tråden 'Fysisk barneoppdragelse'. Ønsker ikke at dette skal fortsette, og håper på forståelse for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Gammel Dolèr

    7

  • shandy

    6

  • Lurveline

    4

  • Gemini

    3

Nå må du gi deg litt da. Det er da du som har hovert og dratt frem din spes.ped som oppskriften på barneoppdragelse.

Jeg ville syntes det var meget synd, om det paret som skrev innlegget og spurte om forskjellige meninger, ikke fikk sjansen til å se hva som sto der.

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2203930

Dette var da en sakelig tråd, med mange fornuftige meninger - ser ingen grunn til at den blir slettet.

DET vil si det samme som at det ikke ville være noe vits i å ha forskjellige meninger om barneoppdragelse, ei heller hadde det vært noen vits for noen å spørre om folks forskjellige meninger.

Ingen er fornærmet her, annet enn deg, og det var da ikke deg det handlet om. La denne tråden stå webmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"... min person, og mine barn blitt dratt inn og diskutert fram og tilbake i tråden..."

Hvor? At det kanskje blir nevnt hva du skriver en gang,er vel ikke å diskutere deg og dine barn fram og tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Nå må du gi deg litt da. Det er da du som har hovert og dratt frem din spes.ped som oppskriften på barneoppdragelse.

Jeg ville syntes det var meget synd, om det paret som skrev innlegget og spurte om forskjellige meninger, ikke fikk sjansen til å se hva som sto der.

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2203930

Dette var da en sakelig tråd, med mange fornuftige meninger - ser ingen grunn til at den blir slettet.

DET vil si det samme som at det ikke ville være noe vits i å ha forskjellige meninger om barneoppdragelse, ei heller hadde det vært noen vits for noen å spørre om folks forskjellige meninger.

Ingen er fornærmet her, annet enn deg, og det var da ikke deg det handlet om. La denne tråden stå webmaster.

Jeg har bedt om at de innleggene hvor jeg og mine barn ble trukket inn blir slettet. Tråden kan ellers godt stå. Måten du diskuterte meg og mine tenåringsbarn ser ikke jeg noen grunn til at står her, det var i høyeste måte usaklige kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

"... min person, og mine barn blitt dratt inn og diskutert fram og tilbake i tråden..."

Hvor? At det kanskje blir nevnt hva du skriver en gang,er vel ikke å diskutere deg og dine barn fram og tilbake?

I går kveld da jeg åpnet tråden, fant jeg innlegg som var tatt helt utav sammenheng. Tråden kan godt stå, men jeg ser ikke grunn til å la de kommentarene om meg om mine tenåringer stå. Det ber jeg webmaster om å slette. Jeg tror du forstår hva jeg sikter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Nå må du gi deg litt da. Det er da du som har hovert og dratt frem din spes.ped som oppskriften på barneoppdragelse.

Jeg ville syntes det var meget synd, om det paret som skrev innlegget og spurte om forskjellige meninger, ikke fikk sjansen til å se hva som sto der.

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2203930

Dette var da en sakelig tråd, med mange fornuftige meninger - ser ingen grunn til at den blir slettet.

DET vil si det samme som at det ikke ville være noe vits i å ha forskjellige meninger om barneoppdragelse, ei heller hadde det vært noen vits for noen å spørre om folks forskjellige meninger.

Ingen er fornærmet her, annet enn deg, og det var da ikke deg det handlet om. La denne tråden stå webmaster.

For øvrig synes jeg at dette innlegget kan slettes også. Nå er jeg lei av shandys arrogante kommentarer om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bedt om at de innleggene hvor jeg og mine barn ble trukket inn blir slettet. Tråden kan ellers godt stå. Måten du diskuterte meg og mine tenåringsbarn ser ikke jeg noen grunn til at står her, det var i høyeste måte usaklige kommentarer.

Overhode ikke, og jeg diskuterte ikke dine barn, men konsekvensen av din oppskrift - denne var du nokså bastant i var den eneste rette, samme hva flertallet av oss andre mente.

Du må da tåle at andre har meninger som ikke samsvarer med dine.

Så du mener egentlig at dine svar skal stå som en fasit, mens mine skal slettes? Det er direkte usmakelig. Og DU kaller meg arrogant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig synes jeg at dette innlegget kan slettes også. Nå er jeg lei av shandys arrogante kommentarer om meg.

Jeg er overhode ikke noe mer arrogant enn deg.

Hva i all verden er det som får deg til å tro at du har rett til å bestemme hva skal slettes eller ikke. Det er liksom bare å si ifra at "nå er JEG lei shandy" så slett henne.

Makan.

Jeg er ikke enig med deg bestandig, og ikke leser jeg alt du skriver heller, men jeg ber da ikke webmaster slette det jeg ikke er enig med deg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den opprinnelige m&m

Jeg har bedt om at de innleggene hvor jeg og mine barn ble trukket inn blir slettet. Tråden kan ellers godt stå. Måten du diskuterte meg og mine tenåringsbarn ser ikke jeg noen grunn til at står her, det var i høyeste måte usaklige kommentarer.

Så lenge det ikke er ren sjikane synes jeg det bør få stå.

Jeg tror at de som leser innleggene selv gjør seg opp en mening om hva som er saklig og hvem man er enig med. Det en selv opplever som urimelige innlegg kan like godt slå tilbake på den som skrev dem, så det er ikke nødvendigvis noe poeng å be om å få det fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Overhode ikke, og jeg diskuterte ikke dine barn, men konsekvensen av din oppskrift - denne var du nokså bastant i var den eneste rette, samme hva flertallet av oss andre mente.

Du må da tåle at andre har meninger som ikke samsvarer med dine.

Så du mener egentlig at dine svar skal stå som en fasit, mens mine skal slettes? Det er direkte usmakelig. Og DU kaller meg arrogant.

Jeg er lei av dine meninger om meg. Jeg ba om de innleggene som gikk på meg og mine barn slettet. For all del la meg være i fred nå, hva tjener du på å ture fram på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av dine meninger om meg. Jeg ba om de innleggene som gikk på meg og mine barn slettet. For all del la meg være i fred nå, hva tjener du på å ture fram på denne måten.

"Jeg er lei av dine meninger om meg."

Jeg har da ingen mening om deg som person, kun saken vi diskuterte.

"Jeg ba om de innleggene som gikk på meg og mine barn slettet. For all del la meg være i fred nå, hva tjener du på å ture fram på denne måten."

Ja for all del, jeg skal holde meg langt unna dine selvopphøyde skriverier, og oppfordrer herved alle andre til å gjøre det samme. Så sant de ikke er 100% enige med deg da.

MEN, jeg forlanger det samme tilbake. Det er du som startet her med å rakke ned på meg, så du bør kanskje tenke deg litt om.

Det må være lov for folk uten spes.pedudannelse og doktorgrad å si sin mening også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Dette er en svært lang tråd, og vi har ikke kapasitet til å finlese hele tråden. Dersom du mener enkelte innlegg er over streken for det akseptable, må du gi linker til de enkelte innlegg slik at vi får vurdert disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Dette er en svært lang tråd, og vi har ikke kapasitet til å finlese hele tråden. Dersom du mener enkelte innlegg er over streken for det akseptable, må du gi linker til de enkelte innlegg slik at vi får vurdert disse.

Re: Fysisk barneoppdragelse/Lurveline - shandy (2004.07.09 16:02)

Dette innlegget er dråpen som jeg ikke aksepterer. Hvis det blir slettet er det nok for meg, selvom jeg synes flere innlegg er i hvert fall på streken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går kveld da jeg åpnet tråden, fant jeg innlegg som var tatt helt utav sammenheng. Tråden kan godt stå, men jeg ser ikke grunn til å la de kommentarene om meg om mine tenåringer stå. Det ber jeg webmaster om å slette. Jeg tror du forstår hva jeg sikter til.

Jeg tror du bør lese litt mer igjennom det som står der.Jeg er faktisk ikke med på å diskutere deg og dine barn med andre,noe sted.

Det som kanskje var litt stygt skrevet,var vel det innlegget hvor jeg spør om dine barn virkelig er 16 og 21 år og det sier jeg unnskyld for.Det skrev jeg til deg og har ikke diskutert det med andre.

Der shandy stiller spørsmål om du er norsk eller ikke så kan du se at det har jeg ikke svart på.

Jeg kan dessverre ikke se at jeg har diskutert deg og dine barn frem og tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Jeg tror du bør lese litt mer igjennom det som står der.Jeg er faktisk ikke med på å diskutere deg og dine barn med andre,noe sted.

Det som kanskje var litt stygt skrevet,var vel det innlegget hvor jeg spør om dine barn virkelig er 16 og 21 år og det sier jeg unnskyld for.Det skrev jeg til deg og har ikke diskutert det med andre.

Der shandy stiller spørsmål om du er norsk eller ikke så kan du se at det har jeg ikke svart på.

Jeg kan dessverre ikke se at jeg har diskutert deg og dine barn frem og tilbake.

Nei, men det vi diskuterte har jeg ikke reagert på. Barna mine er virkelig 16 og 21, og jeg husker ikke engang at du spurte om de virkelig var det. Jeg reagerte ikke spesielt på dine innlegg, men å begynne å trekke konklusjoner fra småbarnsperioden fram til tenåringsperioden er ganske drøyt. Det kom fram flere ganger hvor ulike barna mine er, men det er et gjennomgående problem for tenåringsforeldre at de dusjer og bytter klær hele tiden. Å begynne å trekke mine fremtidige svigersønner inn her f.eks. og at det å påstå at det atjeg må i hvert fall få dyttet håndklær og andre klær vekk når jeg går inn på badet er resultat av mine ene eller andre metoder i småbarnsperioden er ganske drøyt, og mangler vitenskapelige argumenter. Jeg har ikke holdt min bakgrunn hemmelig, hverken profesjon eller opprinnelse. Jeg har studert og jobbet rundt minoritetsprolematikk i mange år, og jeg føler meg rett og slett nødt til å sette oppmerksomheten på Shandys påstander. Akkurat nå holder jeg på å skrive artikkel med overskriften 'hvis vi bare gjør dem like oss'. Oppdragelsesmetoder og livsstil er forskjellige, men følelsesmessige problemer rundt puberteten er de samme. At de små englene forvandles til noen egoistiske uhyrer er gjennomgangstrekk for alle kulturer. At løsrivelsesprosessen er mere individuelt forskjellig enn kulturelt, dvs. følelsene rundt den. At vi må hele tiden ta utgangspunkt i individet og dets behov er grunnpilaren i L97.

Dette begynner å bli for langt, men jeg kunne skrevet mye mer. Jeg liker å diskutere pedagogikk eller barns læring i det uendelige. For all del du gjorde ikke noe galt med å trekke fram mine synspunkter, jeg står for dem selvom jeg synes det mangler ganske mye nyanser i helheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig synes jeg at dette innlegget kan slettes også. Nå er jeg lei av shandys arrogante kommentarer om meg.

Jeg kan også synes at shandy er litt vel krass i sine kommentarer noen ganger, men hvis du ikke tålte den siste kommentaren hennes her, så tror jeg faktisk ikke du bør bevege deg på et internet-forum i det hele tatt. Det var faktisk en helt grei kommentar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Jeg kan også synes at shandy er litt vel krass i sine kommentarer noen ganger, men hvis du ikke tålte den siste kommentaren hennes her, så tror jeg faktisk ikke du bør bevege deg på et internet-forum i det hele tatt. Det var faktisk en helt grei kommentar...

Det er litt drøyt å si at jeg ikke skal bevege meg på internettforum, spesielt med tanke på at jeg har vært her i mange år. Jeg var lei av shandys kommentarer til det ytterste, og reagerte med spydighet. Dette er første gang jeg har reagert, selvom hun har ofte røynet på tålmodigheten. Da hun kommenterte min ikke norske bakgrunn i tillegg til våset rundt min tenåringsdatter gikk hun langt over streken. Forum som dette skal være for alle svarte/hvite, norske/ikke norske, gamle/unge, grønne/gule osv. Det er mange med forskjellig bakgrunn og behov, og det er ingen grunn til å la noen ture frem på denne måten. Om jeg burde ha reagert på en annen måte kan sikkert diskuteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt drøyt å si at jeg ikke skal bevege meg på internettforum, spesielt med tanke på at jeg har vært her i mange år. Jeg var lei av shandys kommentarer til det ytterste, og reagerte med spydighet. Dette er første gang jeg har reagert, selvom hun har ofte røynet på tålmodigheten. Da hun kommenterte min ikke norske bakgrunn i tillegg til våset rundt min tenåringsdatter gikk hun langt over streken. Forum som dette skal være for alle svarte/hvite, norske/ikke norske, gamle/unge, grønne/gule osv. Det er mange med forskjellig bakgrunn og behov, og det er ingen grunn til å la noen ture frem på denne måten. Om jeg burde ha reagert på en annen måte kan sikkert diskuteres.

Dette med norsk/ikke-norsk bakgrunn har jeg ikke fått med meg. Det JEG kommenterte nå, var ditt svar til Shandy rett over her, i DENNE tråden. Den andre tråden har jeg bare lest bruddstykker av, og har heller ingen interesse av å sette meg inn i. Jeg kommenterte altså det svaret du her - i denne tråden - ga Shandy, rett over mitt svar til deg.

Og jeg mener fortsatt at dersom du ikke tålte DET svaret (og da kommenterer jeg altså ikke det som har blitt sagt mellom dere i den andre tråden), så synes jeg rett og slett man bør ta seg en pause fra forum som dette, og rett og slett trekke pusten dypt og tenke litt før man igjen beveger seg inn på forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Dette med norsk/ikke-norsk bakgrunn har jeg ikke fått med meg. Det JEG kommenterte nå, var ditt svar til Shandy rett over her, i DENNE tråden. Den andre tråden har jeg bare lest bruddstykker av, og har heller ingen interesse av å sette meg inn i. Jeg kommenterte altså det svaret du her - i denne tråden - ga Shandy, rett over mitt svar til deg.

Og jeg mener fortsatt at dersom du ikke tålte DET svaret (og da kommenterer jeg altså ikke det som har blitt sagt mellom dere i den andre tråden), så synes jeg rett og slett man bør ta seg en pause fra forum som dette, og rett og slett trekke pusten dypt og tenke litt før man igjen beveger seg inn på forum.

Det var det jeg svarte deg på, at da var jeg spydig og hadde fått nok. Ser ikke hvorfor det er så galt sammenlignet med alle spydigheter og arroganse jeg har måttet tåle??????????

Jeg prøvde å forklare deg at min tålmodighet hadde vært tøyd til det ytterste på grunn av det som var forut, ikke på grunn av dette ene innlegget.

Jeg forstår ikke hvorfor du synes det er så vanskelig å forstå. Selvsagt burde jeg ikke ha vært spydig og slengt utav meg uten å tenke igjennom, men det er rett og slett en menneskelig handling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bedt om at de innleggene hvor jeg og mine barn ble trukket inn blir slettet. Tråden kan ellers godt stå. Måten du diskuterte meg og mine tenåringsbarn ser ikke jeg noen grunn til at står her, det var i høyeste måte usaklige kommentarer.

Du trakk jo selv inn dine barn. Skjønner ikke hvorfor dette skal slettes såsnart det blir diskutert utfra det du skriver.

Alle er berettiget en mening, og når en kjører på og kverner på sin egen mening om og om igjen, får en da tåle å bli svart med forskjellige meninger og eksempler. Også om andre trekker inn ting en selv har brukt som eksempler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...