Gå til innhold

Slette innlegg


Gjest bebba

Anbefalte innlegg

Gjest bebba

Du trakk jo selv inn dine barn. Skjønner ikke hvorfor dette skal slettes såsnart det blir diskutert utfra det du skriver.

Alle er berettiget en mening, og når en kjører på og kverner på sin egen mening om og om igjen, får en da tåle å bli svart med forskjellige meninger og eksempler. Også om andre trekker inn ting en selv har brukt som eksempler.

Jeg trakk ikke selv inn mine fremtidige svigersønner, eller min nasjonalitet. Jeg synes det er på sin plass å reagere på shandy sin oppførsel. Har ofte tenkt å gjøre det før, men nå fikk jeg grunn til det.

Jeg har ikke holdt min bakgrunn hemmelig på noen måter, men jeg synes det er en grunn til å reagere når den blir grunn til spydigheter og arroganse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Gammel Dolèr

    7

  • shandy

    6

  • Lurveline

    4

  • Gemini

    3

Nei, men det vi diskuterte har jeg ikke reagert på. Barna mine er virkelig 16 og 21, og jeg husker ikke engang at du spurte om de virkelig var det. Jeg reagerte ikke spesielt på dine innlegg, men å begynne å trekke konklusjoner fra småbarnsperioden fram til tenåringsperioden er ganske drøyt. Det kom fram flere ganger hvor ulike barna mine er, men det er et gjennomgående problem for tenåringsforeldre at de dusjer og bytter klær hele tiden. Å begynne å trekke mine fremtidige svigersønner inn her f.eks. og at det å påstå at det atjeg må i hvert fall få dyttet håndklær og andre klær vekk når jeg går inn på badet er resultat av mine ene eller andre metoder i småbarnsperioden er ganske drøyt, og mangler vitenskapelige argumenter. Jeg har ikke holdt min bakgrunn hemmelig, hverken profesjon eller opprinnelse. Jeg har studert og jobbet rundt minoritetsprolematikk i mange år, og jeg føler meg rett og slett nødt til å sette oppmerksomheten på Shandys påstander. Akkurat nå holder jeg på å skrive artikkel med overskriften 'hvis vi bare gjør dem like oss'. Oppdragelsesmetoder og livsstil er forskjellige, men følelsesmessige problemer rundt puberteten er de samme. At de små englene forvandles til noen egoistiske uhyrer er gjennomgangstrekk for alle kulturer. At løsrivelsesprosessen er mere individuelt forskjellig enn kulturelt, dvs. følelsene rundt den. At vi må hele tiden ta utgangspunkt i individet og dets behov er grunnpilaren i L97.

Dette begynner å bli for langt, men jeg kunne skrevet mye mer. Jeg liker å diskutere pedagogikk eller barns læring i det uendelige. For all del du gjorde ikke noe galt med å trekke fram mine synspunkter, jeg står for dem selvom jeg synes det mangler ganske mye nyanser i helheten.

"men å begynne å trekke konklusjoner fra småbarnsperioden fram til tenåringsperioden er ganske drøyt."

Dette har jeg heller ikke gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å ikke ta denne diskusjonen personlig da.

Det er jo bare en helt uskyldig diskusjon.

Det er slike litt opphetede diskusjoner som gjør at ihvertfall jeg gidder å være her.Det er jo det som er morro.

Hvis man bare skal diskutere silikonpuppene til Britney Spears og hva man skal spise til middag,blir jo dette forumet helt meningsløst.

Æresord,jeg bærer virkelig ikke nag til deg,fordi om du hadde en annen mening enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det vi diskuterte har jeg ikke reagert på. Barna mine er virkelig 16 og 21, og jeg husker ikke engang at du spurte om de virkelig var det. Jeg reagerte ikke spesielt på dine innlegg, men å begynne å trekke konklusjoner fra småbarnsperioden fram til tenåringsperioden er ganske drøyt. Det kom fram flere ganger hvor ulike barna mine er, men det er et gjennomgående problem for tenåringsforeldre at de dusjer og bytter klær hele tiden. Å begynne å trekke mine fremtidige svigersønner inn her f.eks. og at det å påstå at det atjeg må i hvert fall få dyttet håndklær og andre klær vekk når jeg går inn på badet er resultat av mine ene eller andre metoder i småbarnsperioden er ganske drøyt, og mangler vitenskapelige argumenter. Jeg har ikke holdt min bakgrunn hemmelig, hverken profesjon eller opprinnelse. Jeg har studert og jobbet rundt minoritetsprolematikk i mange år, og jeg føler meg rett og slett nødt til å sette oppmerksomheten på Shandys påstander. Akkurat nå holder jeg på å skrive artikkel med overskriften 'hvis vi bare gjør dem like oss'. Oppdragelsesmetoder og livsstil er forskjellige, men følelsesmessige problemer rundt puberteten er de samme. At de små englene forvandles til noen egoistiske uhyrer er gjennomgangstrekk for alle kulturer. At løsrivelsesprosessen er mere individuelt forskjellig enn kulturelt, dvs. følelsene rundt den. At vi må hele tiden ta utgangspunkt i individet og dets behov er grunnpilaren i L97.

Dette begynner å bli for langt, men jeg kunne skrevet mye mer. Jeg liker å diskutere pedagogikk eller barns læring i det uendelige. For all del du gjorde ikke noe galt med å trekke fram mine synspunkter, jeg står for dem selvom jeg synes det mangler ganske mye nyanser i helheten.

Vi blir alle litt vel ivrig i slike diskusjoner. Ikke ta det så høytidelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også synes at shandy er litt vel krass i sine kommentarer noen ganger, men hvis du ikke tålte den siste kommentaren hennes her, så tror jeg faktisk ikke du bør bevege deg på et internet-forum i det hele tatt. Det var faktisk en helt grei kommentar...

Man synes gjerne at folk er litt krass,hvis man ikke er enig.

I andre temaer kan man være enig,og så forandrer man mening om personen også.

Så enkle er vi.

Jeg synes det er spennende når folk tør å si sin egen mening uavhengig hvem man diskuterer med. Ser at det er noen som blir litt vel mye "kompiser" her inne,og bare er enig med hverandre hele tiden. Kjedelige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bedt om at de innleggene hvor jeg og mine barn ble trukket inn blir slettet. Tråden kan ellers godt stå. Måten du diskuterte meg og mine tenåringsbarn ser ikke jeg noen grunn til at står her, det var i høyeste måte usaklige kommentarer.

Du er da anonym her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg er lei av dine meninger om meg."

Jeg har da ingen mening om deg som person, kun saken vi diskuterte.

"Jeg ba om de innleggene som gikk på meg og mine barn slettet. For all del la meg være i fred nå, hva tjener du på å ture fram på denne måten."

Ja for all del, jeg skal holde meg langt unna dine selvopphøyde skriverier, og oppfordrer herved alle andre til å gjøre det samme. Så sant de ikke er 100% enige med deg da.

MEN, jeg forlanger det samme tilbake. Det er du som startet her med å rakke ned på meg, så du bør kanskje tenke deg litt om.

Det må være lov for folk uten spes.pedudannelse og doktorgrad å si sin mening også.

He,he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man synes gjerne at folk er litt krass,hvis man ikke er enig.

I andre temaer kan man være enig,og så forandrer man mening om personen også.

Så enkle er vi.

Jeg synes det er spennende når folk tør å si sin egen mening uavhengig hvem man diskuterer med. Ser at det er noen som blir litt vel mye "kompiser" her inne,og bare er enig med hverandre hele tiden. Kjedelige greier.

Det med å være enig eller uenig hadde lite med saken å gjøre, mer med valg av måte å si ting på. Men vet at jeg nok ikke alltid er like flink der sjøl heller. Men altså ingen stor sak fra meg. Synes bare at grensen for hva som skal slettes bør ligge litt høyere enn det som bebba ønsker i dette tilfellet. Men det er nå min mening... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med å være enig eller uenig hadde lite med saken å gjøre, mer med valg av måte å si ting på. Men vet at jeg nok ikke alltid er like flink der sjøl heller. Men altså ingen stor sak fra meg. Synes bare at grensen for hva som skal slettes bør ligge litt høyere enn det som bebba ønsker i dette tilfellet. Men det er nå min mening... :-)

Det mener jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er lei av dine meninger om meg."

Jeg har da ingen mening om deg som person, kun saken vi diskuterte.

"Jeg ba om de innleggene som gikk på meg og mine barn slettet. For all del la meg være i fred nå, hva tjener du på å ture fram på denne måten."

Ja for all del, jeg skal holde meg langt unna dine selvopphøyde skriverier, og oppfordrer herved alle andre til å gjøre det samme. Så sant de ikke er 100% enige med deg da.

MEN, jeg forlanger det samme tilbake. Det er du som startet her med å rakke ned på meg, så du bør kanskje tenke deg litt om.

Det må være lov for folk uten spes.pedudannelse og doktorgrad å si sin mening også.

Jeg kan ikke skjønne hvorfor hun mener hun kan bekrefte sine påstander, med å si at hun har spes.ped. utdannelse.

Hun har jo ikke peiling på hvilken utdannelse jeg f.eks. har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Vær så snill å ikke ta denne diskusjonen personlig da.

Det er jo bare en helt uskyldig diskusjon.

Det er slike litt opphetede diskusjoner som gjør at ihvertfall jeg gidder å være her.Det er jo det som er morro.

Hvis man bare skal diskutere silikonpuppene til Britney Spears og hva man skal spise til middag,blir jo dette forumet helt meningsløst.

Æresord,jeg bærer virkelig ikke nag til deg,fordi om du hadde en annen mening enn meg.

Det handler ikke om det, men prinsipp. Når det trekkes inn norsk/ikke norsk er det på tide å reagere. Jeg sitter ikke her og bærer nag til noen. Jeg sitter heller ikke her og er sint. Jeg vil få oppmerksomheten på måten diskusjonen foregikk, så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Du er da anonym her.

Ja, men det ble trukket fram i diskusjonen, uten at jeg var 'tilstede', at jeg ikke er norsk. Utdanningen min tok jeg fram, og det har vært vrengt og vridd på i alle retninger. Hvor anonymt begynner dette å bli?

Jeg reagerte på innlegg fra shandy, og mener fremdeles at hun gikk, og har ofte gjort før, absoulutt over streken. Jeg synes det er grunn til å reagere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det ble trukket fram i diskusjonen, uten at jeg var 'tilstede', at jeg ikke er norsk. Utdanningen min tok jeg fram, og det har vært vrengt og vridd på i alle retninger. Hvor anonymt begynner dette å bli?

Jeg reagerte på innlegg fra shandy, og mener fremdeles at hun gikk, og har ofte gjort før, absoulutt over streken. Jeg synes det er grunn til å reagere.

"Jeg var lei av shandys kommentarer til det ytterste, og reagerte med spydighet. Dette er første gang jeg har reagert, selvom hun har ofte røynet på tålmodigheten."

Si meg hvor jeg har fornærmet deg før. Har knapt nok lagt merke til deg, og det er ikke mye av det du har skrevet jeg har lest - før denne berømmelige tråden.

"Ja, men det ble trukket fram i diskusjonen, uten at jeg var 'tilstede',"

Har jeg vært tilstede hele tiden i denne tråden. Nei, det har jeg ikke, ikke før nå, men du har da sannelig min hatt diskutert meg opp og ned i omtrent hvert eneste innlegg her - i mellomtiden.

Er det andre regler for deg? Man sitter ikke pal 24timer i døgnet heller, men er innom når man har tid, eller føler for det. Vil bare poengtere at det ikke gjør meg noe. Har du lyst, og glede av å snakke om meg i det uendelige - så værsågod. Det gjør meg ingenting.

"Jeg synes det er på sin plass å reagere på shandy sin oppførsel. Har ofte tenkt å gjøre det før, men nå fikk jeg grunn til det."

Så du har ikke hatt noen grunn før nei - det var jo fint du sa. Og vis meg ET innlegg fra andre tråder, som jeg skulle ha fornærmet deg.

"Selvsagt burde jeg ikke ha vært spydig og slengt utav meg uten å tenke igjennom, men det er rett og slett en menneskelig handling."

Ja, det er det, selv også for andre enn deg.

Så sier jeg meg ferdig med denne diskusjonen med deg.

Ha en fortsatt fin dag (det var ikke spydig ment, bare for å understreke det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan også synes at shandy er litt vel krass i sine kommentarer noen ganger, men hvis du ikke tålte den siste kommentaren hennes her, så tror jeg faktisk ikke du bør bevege deg på et internet-forum i det hele tatt. Det var faktisk en helt grei kommentar...

Takker deg og de andre for støtten :-)

Det ville blitt veldig kjedelig og meningsløst å sitte på dol, hvis alle skulle mene det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel Dolèr

For øvrig synes jeg at dette innlegget kan slettes også. Nå er jeg lei av shandys arrogante kommentarer om meg.

i alle dager hva er dette ?

Hvem som er arrogant kan tydligvis diskuteres.

Skal du bestemme hvem som kan svare og ikke svare?

Er det sånn pedagogikk man lærer i Norge ?

Du bør visst heller beskyttes mot hva du selv skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

i alle dager hva er dette ?

Hvem som er arrogant kan tydligvis diskuteres.

Skal du bestemme hvem som kan svare og ikke svare?

Er det sånn pedagogikk man lærer i Norge ?

Du bør visst heller beskyttes mot hva du selv skriver.

Du har vel ikke fått med deg at jeg har lært pedagogikk i mange land........., og at hovedpoenget mitt er at innlegget jeg ba om at ble slettet inneholdt kommentarer om min nasjonalitet. Kanskje du burde lese innleggene først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel Dolèr

Du har vel ikke fått med deg at jeg har lært pedagogikk i mange land........., og at hovedpoenget mitt er at innlegget jeg ba om at ble slettet inneholdt kommentarer om min nasjonalitet. Kanskje du burde lese innleggene først?

Jeg har lest hva du har skrevet, og det burde kanskje du også gjøre ?

Første klagen din til webmaster sa ikke noe om nasjonalitet, det kom først etter at det hadde kommet kommentarer på at du klaget på at dine meninger ble diskutert.

Dessuten sa du nok en gang at også svaret fra shandy burde bli slettet, selv om det bare inneholdt saklige kommentarer, og ikke nevnte et ord om nasjonalitet.

Virker ikke selv som du ser din egen arroganse oppe i dette, det er bare for dumt.

Det er lurt å få med seg hva man selv skriver, før man kommenterer og dummer seg mer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Jeg har lest hva du har skrevet, og det burde kanskje du også gjøre ?

Første klagen din til webmaster sa ikke noe om nasjonalitet, det kom først etter at det hadde kommet kommentarer på at du klaget på at dine meninger ble diskutert.

Dessuten sa du nok en gang at også svaret fra shandy burde bli slettet, selv om det bare inneholdt saklige kommentarer, og ikke nevnte et ord om nasjonalitet.

Virker ikke selv som du ser din egen arroganse oppe i dette, det er bare for dumt.

Det er lurt å få med seg hva man selv skriver, før man kommenterer og dummer seg mer ut.

Jeg har akkurat lest svaret ditt til webmaster, og maken til påstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kanskje shandy?

Jeg har akkurat lest svaret ditt til webmaster, og maken til påstander.

Bare Shandy som skriver slik og ikke gir seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel Dolèr

Jeg har akkurat lest svaret ditt til webmaster, og maken til påstander.

Mener du det er måten en webmaster skal opptre på altså?

At webmaster skal klassifisere hvem som har de mest verdifulle innleggene?

Er det ikke mer riktig å påpeke hva som blir regnet som overtramp?

Jeg mener det er helt forkastelig.

Er det overtramp, så er det greit at webmaster kommenterer det eller sletter det, men det er ikke greit å avgjøre hvilken meninger som er mest verdifulle.

Vi er alle uenige i forskjellige ting her inne, og både du m.fl. svarte like arrogant i denne tråden.

Jeg skjønner også om du skulle være fornærmet på meg, men jeg har opplevd flere ting som gjør at jeg mener at pedagogisk utdannelse kan gjøre blind, slik at jeg ikke ser på deres ord som lov.

Og om du mener webmaster her skrev på en real måte, lurer jeg virkelig på dine pedagogiske evner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...