Gå til innhold

Slette innlegg


Gjest bebba

Anbefalte innlegg

Gammel Dolèr

Bare Shandy som skriver slik og ikke gir seg :-)

Der tar du nok feil, jeg er en annen person.

Men jeg kjenner til Shandy m.fl fra gamle dager når det var litt mer fart her inne.

Så det hender av og til jeg kommer inn for å se hva som skjer, og når jeg ser sånt fra en webmaster, blir jeg irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Gammel Dolèr

    7

  • shandy

    6

  • Lurveline

    4

  • Gemini

    3

Gjest bebba

Mener du det er måten en webmaster skal opptre på altså?

At webmaster skal klassifisere hvem som har de mest verdifulle innleggene?

Er det ikke mer riktig å påpeke hva som blir regnet som overtramp?

Jeg mener det er helt forkastelig.

Er det overtramp, så er det greit at webmaster kommenterer det eller sletter det, men det er ikke greit å avgjøre hvilken meninger som er mest verdifulle.

Vi er alle uenige i forskjellige ting her inne, og både du m.fl. svarte like arrogant i denne tråden.

Jeg skjønner også om du skulle være fornærmet på meg, men jeg har opplevd flere ting som gjør at jeg mener at pedagogisk utdannelse kan gjøre blind, slik at jeg ikke ser på deres ord som lov.

Og om du mener webmaster her skrev på en real måte, lurer jeg virkelig på dine pedagogiske evner

Hvorfor skulle jeg være fornærmet på deg, men svaret ditt til webmaster forundrer meg virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kanskje shandy?

Der tar du nok feil, jeg er en annen person.

Men jeg kjenner til Shandy m.fl fra gamle dager når det var litt mer fart her inne.

Så det hender av og til jeg kommer inn for å se hva som skjer, og når jeg ser sånt fra en webmaster, blir jeg irritert.

Du lurer bare deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel Dolèr

Hvorfor skulle jeg være fornærmet på deg, men svaret ditt til webmaster forundrer meg virkelig.

Kan du kanskje si hva som forundrer deg da ?

Mener du webmaster, som vel skal være en upartisk instans skal vurdere verdien av innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du det er måten en webmaster skal opptre på altså?

At webmaster skal klassifisere hvem som har de mest verdifulle innleggene?

Er det ikke mer riktig å påpeke hva som blir regnet som overtramp?

Jeg mener det er helt forkastelig.

Er det overtramp, så er det greit at webmaster kommenterer det eller sletter det, men det er ikke greit å avgjøre hvilken meninger som er mest verdifulle.

Vi er alle uenige i forskjellige ting her inne, og både du m.fl. svarte like arrogant i denne tråden.

Jeg skjønner også om du skulle være fornærmet på meg, men jeg har opplevd flere ting som gjør at jeg mener at pedagogisk utdannelse kan gjøre blind, slik at jeg ikke ser på deres ord som lov.

Og om du mener webmaster her skrev på en real måte, lurer jeg virkelig på dine pedagogiske evner

Nå har jeg lest både denne tråden og den tråden som startet denne diskusjonen - og jeg er veldig enig med deg.

Her er det tydligvis noen som har truffet noens "ømme punkt" - for dette er et godt eksempel på en storm i et vannglass.

Ikke minst blir jeg overrasket over webmasters kommentar til Shandy i den andre tråden.

Det var et stygt overtramp.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel Dolèr

Nå har jeg lest både denne tråden og den tråden som startet denne diskusjonen - og jeg er veldig enig med deg.

Her er det tydligvis noen som har truffet noens "ømme punkt" - for dette er et godt eksempel på en storm i et vannglass.

Ikke minst blir jeg overrasket over webmasters kommentar til Shandy i den andre tråden.

Det var et stygt overtramp.....

Ja, jeg ser ikke helt logikken bak det innlegget.

Syntes det var rimelig grovt, og de svarer ikke engang på en direkte klage til webmaster.

Det er skikkelig uproft og amatørmessig. Får hele forumet til å virke useriøst.

Får håpe det er en dårlig ferievikar, så ikke dette er holdningene ledelsen av forumet har.

Ser nesten ut som webmaster i dette tilfellet kjente enkelte andre i debatten, jeg syntes hvertfall ikke de var det spor bedre.

Uansett syntes jeg det var skikkelig uprofesjonellt av en webmaster å uttale seg på denne måten.

Ikke har jeg fått noe svar heller, så de har kanskje sett det selv og ønsker at det skal passere i stillhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg ser ikke helt logikken bak det innlegget.

Syntes det var rimelig grovt, og de svarer ikke engang på en direkte klage til webmaster.

Det er skikkelig uproft og amatørmessig. Får hele forumet til å virke useriøst.

Får håpe det er en dårlig ferievikar, så ikke dette er holdningene ledelsen av forumet har.

Ser nesten ut som webmaster i dette tilfellet kjente enkelte andre i debatten, jeg syntes hvertfall ikke de var det spor bedre.

Uansett syntes jeg det var skikkelig uprofesjonellt av en webmaster å uttale seg på denne måten.

Ikke har jeg fått noe svar heller, så de har kanskje sett det selv og ønsker at det skal passere i stillhet?

Du skal ikke se bort i fra det nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel Dolèr

Du skal ikke se bort i fra det nei....

Det var i hvertfall uprofesjonellt uansett.

Trodde dette var litt mer seriøst enn en hjemmeside med et husmorsforum.

Temmelig tafatt og feigt å ikke gi en bedre begrunnelse etter at de har fått klager på det også.

Regner med at det er mer enn en webmaster på Dol også.

Men for all del, de må vel beskytte hverandre og ikke tråkke noen på tærne, for da blir det vel leven i hønsehuset :-)

Syntes det begynner å bli et mer dekkende navn enn doktoronline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...