Gjest Randih Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Må bare skryte litt av meg selv. (Siden det ikke er noen andre her som kan...Har "husmorferie"/jobbe ferdig, hjemme alene, reiser etter mann og barn på ferie på søndag.) Jeg har altså ryddet hele klesskapet mitt, rensket skikkelig opp. Funnet igjen glemte skatter, og mye rusk. I morgen gå to stappfulle poser til fretex med fullt brukbare klær, men bare ikke til meg lenger. Klær som ikke har vært i bruk på noen år pga svangerskap og amming kan nå hentes frem fra glemselen igjen. Og jeg husket ikke at jeg faktisk hadde endel fint undertøy også. -Nå kan jeg overraske mannen litt også.... Denne ryddinga har hengt over meg leeeenge, og det er så DEILIG å ha det unnagjort nå. Men nå er det vel på tide å krype til køys.... Natta, alle dere som fremdeles er våkne! 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Så flink du er:o) Jo jeg er nå her,men om jeg er våken vet jeg sannelig ikke;o) 0 Siter
shandy Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Du har all grunn til å være stolt av deg selv. Fortsett med det :-) Lykke til videre ønskes fra 0 Siter
Soria Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Der ga du meg en ide til hva jeg skal gjøre i dag 0 Siter
serendipity Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Oj!!, det var flott! Jeg er også alene noen dager (jobber på dagen da) og har planer om å se på film hver kveld (får jo aldri gjort det ellers) men nå fikk jeg litt dårlig samvittighet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.