Gå til innhold

Litt stolt nå ja.....

Anbefalte innlegg

Gjest Randih
Skrevet

Må bare skryte litt av meg selv. (Siden det ikke er noen andre her som kan...Har "husmorferie"/jobbe ferdig, hjemme alene, reiser etter mann og barn på ferie på søndag.)

Jeg har altså ryddet hele klesskapet mitt, rensket skikkelig opp. Funnet igjen glemte skatter, og mye rusk. I morgen gå to stappfulle poser til fretex med fullt brukbare klær, men bare ikke til meg lenger.

Klær som ikke har vært i bruk på noen år pga svangerskap og amming kan nå hentes frem fra glemselen igjen. Og jeg husket ikke at jeg faktisk hadde endel fint undertøy også. -Nå kan jeg overraske mannen litt også....

Denne ryddinga har hengt over meg leeeenge, og det er så DEILIG å ha det unnagjort nå.

Men nå er det vel på tide å krype til køys....

Natta, alle dere som fremdeles er våkne!

Skrevet

Så flink du er:o)

Jo jeg er nå her,men om jeg er våken vet jeg sannelig ikke;o)

Skrevet

Du har all grunn til å være stolt av deg selv. Fortsett med det :-)

Lykke til videre ønskes fra

Skrevet

Der ga du meg en ide til hva jeg skal gjøre i dag :)

serendipity
Skrevet

Oj!!, det var flott! Jeg er også alene noen dager (jobber på dagen da) og har planer om å se på film hver kveld (får jo aldri gjort det ellers) men nå fikk jeg litt dårlig samvittighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...