Rubia Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Hva snekkeren tenker når blondinen går over gulvet med sæd rennende fra begge munnvikene... ? - At gulvet er i vater... God helg ! 0 Siter
shandy Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 :-) Føler meg litt støtt jeg altså, lurer på om jeg ikke skal klage til webmaster "Jeg har jo lyst hår og det mener jeg bestemt er en konsekvens av barneoppdragelsen." Selv om det er en naturlig forklaring på det;) Nei, nei Rubia, du skjønner ikke den, og ikke gidd heller :-) Hvordan går det med flammelakkeringen? Jeg har, eller sambo da har snauet min - så nå er det bare en lys liten trekant igjen. Syns nesten ikke engang, jeg er brun. Hvilke farger vil du anbefale for meg da God helg til deg også.... fra 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Blondinevitser dreier seg bare om ekte blondiner og de er det ikke mange av ;o) 0 Siter
ariadne Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Blondinevitser dreier seg bare om ekte blondiner og de er det ikke mange av ;o) "Only bleach-blondes are true blondes at heart". : ) 0 Siter
shandy Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Blondinevitser dreier seg bare om ekte blondiner og de er det ikke mange av ;o) Skjønte ikke 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 "Only bleach-blondes are true blondes at heart". : ) Nei, det kan du da ikke mene ;-) 0 Siter
Gjest rister på hodet Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 :-) Føler meg litt støtt jeg altså, lurer på om jeg ikke skal klage til webmaster "Jeg har jo lyst hår og det mener jeg bestemt er en konsekvens av barneoppdragelsen." Selv om det er en naturlig forklaring på det;) Nei, nei Rubia, du skjønner ikke den, og ikke gidd heller :-) Hvordan går det med flammelakkeringen? Jeg har, eller sambo da har snauet min - så nå er det bare en lys liten trekant igjen. Syns nesten ikke engang, jeg er brun. Hvilke farger vil du anbefale for meg da God helg til deg også.... fra Hvis dette skulle være en oppfølging av andre tråder her, så er det aldeles utrolig usmakelig. Du må ha problemer så det suser. 0 Siter
shandy Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Hvis dette skulle være en oppfølging av andre tråder her, så er det aldeles utrolig usmakelig. Du må ha problemer så det suser. Hade bebba. Jeg sa jeg skulle holde meg langt unna deg - det samme krever jeg tilbake. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Hade bebba. Jeg sa jeg skulle holde meg langt unna deg - det samme krever jeg tilbake. Ja gjør endelig det, det har jeg bedt om mange ganger. At du er så dum at du hopper på en dårlig spøk gjør at jeg fryder meg. Bare tro at dette var meg, noe så vanvittig idiotisk. 0 Siter
Gjest rister på hodet Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Hade bebba. Jeg sa jeg skulle holde meg langt unna deg - det samme krever jeg tilbake. Det er riktig jeg er ikke bebba, men heldigvis greier hun å ta en spøk. 0 Siter
Gjest GreenIguana Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Hade bebba. Jeg sa jeg skulle holde meg langt unna deg - det samme krever jeg tilbake. hm 0 Siter
Mistera Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Ja gjør endelig det, det har jeg bedt om mange ganger. At du er så dum at du hopper på en dårlig spøk gjør at jeg fryder meg. Bare tro at dette var meg, noe så vanvittig idiotisk. Hva er dette da? krangler dere nå? Hvorfor og åssen? *hmmm, her har jeg gått glipp av noe* 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Hva er dette da? krangler dere nå? Hvorfor og åssen? *hmmm, her har jeg gått glipp av noe* Vi krangler selvfølgelig, for den ene påstå at solen er rød mens den andre mener at den er grønn, eller noe tilsvarende 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Hva er dette da? krangler dere nå? Hvorfor og åssen? *hmmm, her har jeg gått glipp av noe* Det er vel den ventinga på sommer`n som tar på;o) 0 Siter
Gjest mistera Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Det er vel den ventinga på sommer`n som tar på;o) Hehe... ja den tar på men den kommer sånn avogtil:) 0 Siter
Gjest mistera Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Vi krangler selvfølgelig, for den ene påstå at solen er rød mens den andre mener at den er grønn, eller noe tilsvarende huff... altså... Kan ikke alle være venner, uten krig og fred og sånn??? *blond* 0 Siter
Rubia Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Skrevet 12. juli 2004 :-) Føler meg litt støtt jeg altså, lurer på om jeg ikke skal klage til webmaster "Jeg har jo lyst hår og det mener jeg bestemt er en konsekvens av barneoppdragelsen." Selv om det er en naturlig forklaring på det;) Nei, nei Rubia, du skjønner ikke den, og ikke gidd heller :-) Hvordan går det med flammelakkeringen? Jeg har, eller sambo da har snauet min - så nå er det bare en lys liten trekant igjen. Syns nesten ikke engang, jeg er brun. Hvilke farger vil du anbefale for meg da God helg til deg også.... fra Hei shandy Selvironi er kjekt å ha Grattis med trekanten da...farger...hmmmm...la sambo velge da vel. Jeg driver å sparer litt jeg da for å få til noe snertent. Kjedelig med alle disse stubbene men så blir det vel snertent til slutt. Skal snart klippe nå ja. Typen får velge farge - det blir nok et hjerte første gangen - og han heller mot rødt eller blått He he... Ha en fin uke shandy. 0 Siter
Rubia Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Skrevet 12. juli 2004 Blondinevitser dreier seg bare om ekte blondiner og de er det ikke mange av ;o) Greit nok det da Rusle...men for oss som er litt blonde og som har selvironi så er det jo litt morsomt da Ha en fin uke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.