Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva snekkeren tenker når blondinen går over gulvet med sæd rennende fra begge munnvikene... ?

- At gulvet er i vater...

God helg !

:)

Skrevet

:-)

Føler meg litt støtt jeg altså, lurer på om jeg ikke skal klage til webmaster ;)

"Jeg har jo lyst hår og det mener jeg bestemt er en konsekvens av barneoppdragelsen." Selv om det er en naturlig forklaring på det;)

Nei, nei Rubia, du skjønner ikke den, og ikke gidd heller :-)

Hvordan går det med flammelakkeringen? Jeg har, eller sambo da :) har snauet min - så nå er det bare en lys liten trekant igjen. Syns nesten ikke engang, jeg er brun.

Hvilke farger vil du anbefale for meg da ;)

God helg til deg også....

fra

Gjest Rusle
Skrevet

Blondinevitser dreier seg bare om ekte blondiner og de er det ikke mange av ;o)

Skrevet

"Only bleach-blondes are true blondes at heart". : )

Skrevet

Skjønte ikke ;)

Gjest Rusle
Skrevet

"Only bleach-blondes are true blondes at heart". : )

Nei, det kan du da ikke mene ;-)

Gjest rister på hodet
Skrevet

Føler meg litt støtt jeg altså, lurer på om jeg ikke skal klage til webmaster ;)

"Jeg har jo lyst hår og det mener jeg bestemt er en konsekvens av barneoppdragelsen." Selv om det er en naturlig forklaring på det;)

Hvordan går det med flammelakkeringen? Jeg har, eller sambo da :) har snauet min - så nå er det bare en lys liten trekant igjen. Syns nesten ikke engang, jeg er brun.

fra

Hvis dette skulle være en oppfølging av andre tråder her, så er det aldeles utrolig usmakelig. Du må ha problemer så det suser.

Skrevet

Hvis dette skulle være en oppfølging av andre tråder her, så er det aldeles utrolig usmakelig. Du må ha problemer så det suser.

Hade bebba.

Jeg sa jeg skulle holde meg langt unna deg - det samme krever jeg tilbake.

Gjest bebba
Skrevet

Hade bebba.

Ja gjør endelig det, det har jeg bedt om mange ganger. At du er så dum at du hopper på en dårlig spøk gjør at jeg fryder meg. Bare tro at dette var meg, noe så vanvittig idiotisk.

Gjest rister på hodet
Skrevet

Hade bebba.

Det er riktig jeg er ikke bebba, men heldigvis greier hun å ta en spøk.

Gjest GreenIguana
Skrevet

Hade bebba.

hm

Skrevet

Ja gjør endelig det, det har jeg bedt om mange ganger. At du er så dum at du hopper på en dårlig spøk gjør at jeg fryder meg. Bare tro at dette var meg, noe så vanvittig idiotisk.

Hva er dette da? krangler dere nå?

Hvorfor og åssen?

*hmmm, her har jeg gått glipp av noe*

Gjest bebba
Skrevet

Hvorfor og åssen?

Vi krangler selvfølgelig, for den ene påstå at solen er rød mens den andre mener at den er grønn, eller noe tilsvarende :)

Skrevet

Hvorfor og åssen?

Det er vel den ventinga på sommer`n som tar på;o)

Gjest mistera
Skrevet

Det er vel den ventinga på sommer`n som tar på;o)

Hehe... ja den tar på:( men den kommer sånn avogtil:)

Gjest mistera
Skrevet

Vi krangler selvfølgelig, for den ene påstå at solen er rød mens den andre mener at den er grønn, eller noe tilsvarende :)

huff... altså...

Kan ikke alle være venner, uten krig og fred og sånn???

*blond*

Skrevet

fra

Hei shandy :)

Selvironi er kjekt å ha ;)

Grattis med trekanten da...farger...hmmmm...la sambo velge da vel.

Jeg driver å sparer litt jeg da for å få til noe snertent. Kjedelig med alle disse stubbene men så blir det vel snertent til slutt. Skal snart klippe nå ja.

Typen får velge farge - det blir nok et hjerte første gangen - og han heller mot rødt eller blått :o

He he...

Ha en fin uke shandy.

Skrevet

Greit nok det da Rusle...men for oss som er litt blonde og som har selvironi så er det jo litt morsomt da ;)

Ha en fin uke.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...