Sør Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 ...men da må jeg vel vente til barfrosten overtar i Helvete, antar jeg. Vi venter fremdeles på at du evner å diskutere sak. 0 Siter
flisa Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Hvis du faktisk leser avisene, så ser du at Domstolen fant Israel skyldig, og at muren står ulovlig. de kan ikke sette kraft bak sine krav. 0 Siter
Sør Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 de kan ikke sette kraft bak sine krav. Det var ikke nødvendig med makt for at Berlinmuren skal falle. Og Israels mur vil falle, akkurat som Berlinmuren falt, og som apartheid falt. 0 Siter
flisa Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Det var ikke nødvendig med makt for at Berlinmuren skal falle. Og Israels mur vil falle, akkurat som Berlinmuren falt, og som apartheid falt. Alle håper jo at muren ikke skal være nødvendig! ...og at den derfor må falle en dag. 0 Siter
Sør Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Alle håper jo at muren ikke skal være nødvendig! ...og at den derfor må falle en dag. Joda, men muren er fremdeles ulovlig og strider mot folkeretten. Det viser bare at Israel er en "røverstat" som ikke respekterer lov og rett. Ikke så forskjellig fra Saddam, egentlig. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Skrevet 13. juli 2004 Vi venter fremdeles på at du evner å diskutere sak. «VI»? Har du lopper? Noterer meg forøvrig at du ikke har noe å komme med. Som vanlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.