Gå til innhold

Pike med perleøredobb

Anbefalte innlegg

Gjest raisin
Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en plakat med dette bildet? Har lett over alt, men finner bare filmplakater... Maleriet er jo veldig kjent, så det må vel være noen som har en plakat av dette!!

Skrevet

?? Mener du bilde av "sigøynerpiken" Det kitch bildet? Det finnes sikkert et eller annet sted.. eller prøv loppemarked..

Gjest raisin
Skrevet

?? Mener du bilde av "sigøynerpiken" Det kitch bildet? Det finnes sikkert et eller annet sted.. eller prøv loppemarked..

Jeg kan godt tenke meg at det finnes et eller annet sted;-) Men hvor? Tror ikke jeg orker å lete etter det på loppemarked.. tenkte kanskje at det var noen gallerier eller noe sånt som har det.

Gjest Big Mac
Skrevet

Er det ikke noe sted i Oslo man kan kjøpe dette? Blir så dyrt å sende, selv om siden var helt topp:-) Takk! Finnes det ingen norsk nettbutikk eller et galleri som har dette bildet?

Det gjør det sikkert, men jeg kan i farten ikke komme på noe.

Alternativt kan du bestille fra sverige, da blir ikke frakten såååå dyr:

http://se.easyart.com/scripts/search/specificsearch.pl?action=new&type=specific&sc=artists.artist_id:eq:2332

Gjest skrive ut?
Skrevet

Hva skal du med det da? Kanskje du kan skrive det ut, men da blir det jo ikke så stort. Spørs hva du skal bruke det til.

Gjest dame uten perler
Skrevet

Jeg har det bildet. Tror jeg har det fra moren min. Folk hun kjente fikk nesten sjokk av hvor lik hun var dette bildet og spøkte med at hun måtte være reinkarnert.

Gjest raisin
Skrevet

Hva skal du med det da? Kanskje du kan skrive det ut, men da blir det jo ikke så stort. Spørs hva du skal bruke det til.

Har lyst til å henge det på veggen... må nesten være plakat:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...