Gå til innhold

1 kr for RIMI-pose!-hvor kjøper man billige søppelposer uten å sponse rikingene?

Anbefalte innlegg

Gjest Poseprotestant
Skrevet

Synes det er umoralsk å betale 1 kr for å gå rundt å reklamere for millionærer.

Men et resultat av min posestopp blir jo at vi ikke har søppelposer lenger. Plastsekker er for store, så hvor får man egentlig ta i dugelige avfallsposer?

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

På Nille kanskje? Eller kanskje de har små søppelposer i hylla på Rimi også...

Skrevet

Du får begynne å handle på meny da vet du :) (hvis de finnes i nærheten av deg).

Ellers pleier ikke jeg å betale for poser, der jeg handler mest - henter dem etterpå :) Skulle bare mangle igrunn, så mange lapper jeg legger igjen i den butikken i året. Ingen som sier noe heller, bare smiler, eller leverer dem til oss frivillig.

Fikk blomst til jul derifra - er det vanlig?

Men altså, skal du kjøpe andre poser, så er du jo like langt. Er du prinsippfast i din sak kanskje :)

Gjest mor-til-gutt
Skrevet

Det finnes faktisk poser å få kjøpt som brukes til søppel, de heter "avfallsposer" og selges på rull, ligger ved matpapir/fryseposer/bakepapir etc. :)

Gjest gjør det billig
Skrevet

Jeg hadde samme problemet inntil jeg begynte å kjøpe ruller med poser (lyseblå) på Clas Olsson.

Skrevet

Men da må du hugse på å ta med deg eigne poser når du skal gå og handle, da!

Lett å gløyme - og så ender ein opp med femti millionar bæreposar...

Men det er riktig at det er dyre søppelposar; og dessutan er bæreposane ikkje dei beste til formålet heller.

Vi har kjøpt våre på feire i Sverige vi, for der er dei så billige, men du har jo fått andre bra tips også.

Gjest mistera
Skrevet

Du får begynne å handle på meny da vet du :) (hvis de finnes i nærheten av deg).

Ellers pleier ikke jeg å betale for poser, der jeg handler mest - henter dem etterpå :) Skulle bare mangle igrunn, så mange lapper jeg legger igjen i den butikken i året. Ingen som sier noe heller, bare smiler, eller leverer dem til oss frivillig.

Fikk blomst til jul derifra - er det vanlig?

Men altså, skal du kjøpe andre poser, så er du jo like langt. Er du prinsippfast i din sak kanskje :)

Dette skulle jeg ha likt å sett på Rimi her i bygda, "glemmer" du å si at du skal ha pose, og spørr om det etter at du har betalt, så skal de gjammen meg ha penger for den da også:(

Men Kiwi derimot er ganske så greie... der får man god service og gaver og "gratis" mat hele tiden, min mor har to hunder, som bruker å få gratis mat med dem, sånne pakker som er utgått men som er fullt brukelige, og sjefen han kjører dem rett hjem til henne:) men så er han nærmeste nabo og bruker ene hunden til mamma under jakt...

Skrevet

Dette skulle jeg ha likt å sett på Rimi her i bygda, "glemmer" du å si at du skal ha pose, og spørr om det etter at du har betalt, så skal de gjammen meg ha penger for den da også:(

Men Kiwi derimot er ganske så greie... der får man god service og gaver og "gratis" mat hele tiden, min mor har to hunder, som bruker å få gratis mat med dem, sånne pakker som er utgått men som er fullt brukelige, og sjefen han kjører dem rett hjem til henne:) men så er han nærmeste nabo og bruker ene hunden til mamma under jakt...

Hei igjen.

Jo, det er nok på Kiwi jeg også handler. Der er de greie, og alltid hyggelige. Litt sånn gammeldag stil over de som jobber der, og det liker jeg :-)

Men de har ikke V8 - tomat og gulrotdrikk, veldig god, men desverre dyr. Den må jeg på Meny for å få tak i.

Skrevet

I vår butikk er det ikke engang lov å ta med seg vesker, bager - så vi skulle egentlig forlangt å få gratis pose...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...