Gjest Poseprotestant Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Synes det er umoralsk å betale 1 kr for å gå rundt å reklamere for millionærer. Men et resultat av min posestopp blir jo at vi ikke har søppelposer lenger. Plastsekker er for store, så hvor får man egentlig ta i dugelige avfallsposer? 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 På Nille kanskje? Eller kanskje de har små søppelposer i hylla på Rimi også... 0 Siter
shandy Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Du får begynne å handle på meny da vet du (hvis de finnes i nærheten av deg). Ellers pleier ikke jeg å betale for poser, der jeg handler mest - henter dem etterpå Skulle bare mangle igrunn, så mange lapper jeg legger igjen i den butikken i året. Ingen som sier noe heller, bare smiler, eller leverer dem til oss frivillig. Fikk blomst til jul derifra - er det vanlig? Men altså, skal du kjøpe andre poser, så er du jo like langt. Er du prinsippfast i din sak kanskje 0 Siter
Gjest mor-til-gutt Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Det finnes faktisk poser å få kjøpt som brukes til søppel, de heter "avfallsposer" og selges på rull, ligger ved matpapir/fryseposer/bakepapir etc. 0 Siter
Gjest gjør det billig Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Jeg hadde samme problemet inntil jeg begynte å kjøpe ruller med poser (lyseblå) på Clas Olsson. 0 Siter
Zarine Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Men da må du hugse på å ta med deg eigne poser når du skal gå og handle, da! Lett å gløyme - og så ender ein opp med femti millionar bæreposar... Men det er riktig at det er dyre søppelposar; og dessutan er bæreposane ikkje dei beste til formålet heller. Vi har kjøpt våre på feire i Sverige vi, for der er dei så billige, men du har jo fått andre bra tips også. 0 Siter
Gjest mistera Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Du får begynne å handle på meny da vet du (hvis de finnes i nærheten av deg). Ellers pleier ikke jeg å betale for poser, der jeg handler mest - henter dem etterpå Skulle bare mangle igrunn, så mange lapper jeg legger igjen i den butikken i året. Ingen som sier noe heller, bare smiler, eller leverer dem til oss frivillig. Fikk blomst til jul derifra - er det vanlig? Men altså, skal du kjøpe andre poser, så er du jo like langt. Er du prinsippfast i din sak kanskje Dette skulle jeg ha likt å sett på Rimi her i bygda, "glemmer" du å si at du skal ha pose, og spørr om det etter at du har betalt, så skal de gjammen meg ha penger for den da også Men Kiwi derimot er ganske så greie... der får man god service og gaver og "gratis" mat hele tiden, min mor har to hunder, som bruker å få gratis mat med dem, sånne pakker som er utgått men som er fullt brukelige, og sjefen han kjører dem rett hjem til henne:) men så er han nærmeste nabo og bruker ene hunden til mamma under jakt... 0 Siter
shandy Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Dette skulle jeg ha likt å sett på Rimi her i bygda, "glemmer" du å si at du skal ha pose, og spørr om det etter at du har betalt, så skal de gjammen meg ha penger for den da også Men Kiwi derimot er ganske så greie... der får man god service og gaver og "gratis" mat hele tiden, min mor har to hunder, som bruker å få gratis mat med dem, sånne pakker som er utgått men som er fullt brukelige, og sjefen han kjører dem rett hjem til henne:) men så er han nærmeste nabo og bruker ene hunden til mamma under jakt... Hei igjen. Jo, det er nok på Kiwi jeg også handler. Der er de greie, og alltid hyggelige. Litt sånn gammeldag stil over de som jobber der, og det liker jeg :-) Men de har ikke V8 - tomat og gulrotdrikk, veldig god, men desverre dyr. Den må jeg på Meny for å få tak i. 0 Siter
flisa Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 I vår butikk er det ikke engang lov å ta med seg vesker, bager - så vi skulle egentlig forlangt å få gratis pose... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.