Gjest stressa meg Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Det er noen venner det er lenge siden vi har sett, og vi skulle avtale noe. Jeg skal jobbe nesten hver dag nå i flere uker.. de har ferie. Så ble det til at de skal komme hit... Så jeg stresser sånn. Skulle jo spurt om vi ikke heller kunne komt til dem, men.. Jeg bare sier ja selv om det ikke passer... Jaja, bør bli flinkere til å si nei men det er ikke alltid så lett! Hjertesukk fra meg.. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Det kommer med treninga, det der med å si nei! Første gangen er verst, så blir det bare bedre og bedre. Neste gang så foreslår du at dere går ut og spiser isteden. 0 Siter
soprano Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Det kommer med treninga, det der med å si nei! Første gangen er verst, så blir det bare bedre og bedre. Neste gang så foreslår du at dere går ut og spiser isteden. helt enig! Bravo! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.