Gå til innhold

Noen som har erfaring med pilates videoen?

Anbefalte innlegg

Gjest fra tv shop
Skrevet

Noe lignende som yoga. Jeg bare hater videor hvor jeg må hoppe og utføre aerobic trinn. Jeg vil bare ha styrketrening.

Skrevet

Jeg har kjøpt en bok med øvelser, men jeg har ikke våget meg på dem ennå. Den så veldig bra ut da. Den heter Pilates - en kropp i bevegelse.

tigertrollet
Skrevet

Jeg har gått på Pilateskurs, og det er ingen hopp og sprett.

Det går ut på styrketrening, smidighet, balanse mm med fokus på pust og indre muskulatur.

Det minner noe om yoga ja.

Gjest mistera
Skrevet

Jeg har kjøpt en bok med øvelser, men jeg har ikke våget meg på dem ennå. Den så veldig bra ut da. Den heter Pilates - en kropp i bevegelse.

Den videoen er sikkert god i seg selv den, men jeg ville satse på bøker i steden for... da får du trinnvis vite hvordan du skal utføre øvelsene, og det finnes bøker helt tilbake til 30 tallet når det gjelder metoden...

Har trent pilates på eget initiativ ganske lenge nå, og det strammer opp og gjør deg mere bevegelig og det er trening for både kropp og sjel:)

Gjest jeg er fornøyd
Skrevet

Den videoen er sikkert god i seg selv den, men jeg ville satse på bøker i steden for... da får du trinnvis vite hvordan du skal utføre øvelsene, og det finnes bøker helt tilbake til 30 tallet når det gjelder metoden...

Har trent pilates på eget initiativ ganske lenge nå, og det strammer opp og gjør deg mere bevegelig og det er trening for både kropp og sjel:)

Pilates-videoen er trinn for trinn med god forklaring. Det må da være bedre å kunne se på at noen utfører øvelsen enn å forsøke å gjette utfra noen bilder i en bok?

Gjest mistera
Skrevet

Pilates-videoen er trinn for trinn med god forklaring. Det må da være bedre å kunne se på at noen utfører øvelsen enn å forsøke å gjette utfra noen bilder i en bok?

Vel deg om det... bøkene funker bra for meg, og gjør det fortsatt.. behøver ikke gå til innkjøp av en video til flere hundrede kroner når man har bøkene fra før. Syntes jeg!

Gjest papirtiger
Skrevet

Vel deg om det... bøkene funker bra for meg, og gjør det fortsatt.. behøver ikke gå til innkjøp av en video til flere hundrede kroner når man har bøkene fra før. Syntes jeg!

Jeg fikk lite ut av bøkene. Mye mer informativt å se på en video. Men smak og behag.

Angående pris, de selger Winsor Pilates vhs til 99 kroner på TvShop nå :) (obs, 22 min med mage-trening og 22 min med rumpe/lår)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...