Gå til innhold

Vatikanet og Bush dreper undertrykte kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å lyve om AIDS/kondombruk er selvsagt jevngodt med å drepe.

Hvis du forfekter at det er "OK å spise blåsyre" så er du faktisk også ansvarlig for konsekvensene.

Vatikanet lyver ikke om bruk av kondomer -- det eneste som er sagt, er at kondom ikke beskytter 100 %.

Dessuten vet du vel at Vatikanet lar det være opp til hver enkelt (katolikk) å bruke kondom. Stålsett forsøker imidlertid å presse kondom på alle menn.

Kvinner bør selv være trofast og velge seg menn som ikke er utro eller som har aids før de gifter seg.

Da er problemet løst.

PS! Det er mennesker som får Aids selv om de bruker kondom -- men jeg vil ikke gå så langt som å kalle dem som gir inntrykk av at kondom er 100 % sikkert, mordere...

Jeg tar ingen "Sør"... jeg forholder meg til fakta.

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

46

• Goliath

15

• Scholar

15

• Grip

14

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er ikke vanskeligere enn du gjør det til.

Så fakta er for vanskelig for deg?

Forstå etter hvert at våre krav til fakta blir for vanskelig for noen...

:)

Skrevet

Vi snakker ikke om en tilfeldig muslim.

Jeg er enig i din kritikk av Bush. Det jeg savner, er at du angriper alle -- også muslimer -- som står for kvinneundertrykking.

Jeg kan ikke se at du har fordømt bankranere eller de som mishandler sine barn.

Skrevet

Vatikanet lyver ikke om bruk av kondomer -- det eneste som er sagt, er at kondom ikke beskytter 100 %.

Dessuten vet du vel at Vatikanet lar det være opp til hver enkelt (katolikk) å bruke kondom. Stålsett forsøker imidlertid å presse kondom på alle menn.

Kvinner bør selv være trofast og velge seg menn som ikke er utro eller som har aids før de gifter seg.

Da er problemet løst.

PS! Det er mennesker som får Aids selv om de bruker kondom -- men jeg vil ikke gå så langt som å kalle dem som gir inntrykk av at kondom er 100 % sikkert, mordere...

Jeg tar ingen "Sør"... jeg forholder meg til fakta.

Som vanlig evner du ikke å komme med faglig forsvarlige svar, men kun sprøyt.

Skrevet

Jeg kan ikke se at du har fordømt bankranere eller de som mishandler sine barn.

Sør

-- jeg har ikke fordømt noen her på DOL.

Men ved å velge deg ut visse grupper som du til stadighet angriper, gjør du deg skyldig i en litt tvilsom praksis...

Dobbeltmoral?

Skrevet

...du henviser til "Nettavisen"?

Hmmm du pleier jo å henvise til Caplex... så...

Poenget er at bruk av kondom ikke løser problemet like godt som et anstending sexualliv.

Enda et svar fra deg som ikke er faglig forsvarlig.

Skrevet

Så fakta er for vanskelig for deg?

Forstå etter hvert at våre krav til fakta blir for vanskelig for noen...

Nei, fakta er vanskelig for deg.

Skrevet

Som vanlig evner du ikke å komme med faglig forsvarlige svar, men kun sprøyt.

Sør,

du må forholde deg til fakta, ikke reportasjer i en tabloid presse. Fakta er:

1) Bruk av kondom løser slett ikke alle problemer; og det fins langt mer effektive måter å bekjempe Aids på enn å bruke kondom.

2) Det er naivt å tro at Vatikanet kan forhindre mennesker å bruke kondom. Vatikanet sier også at en ikke skal være utro, men ingen ting tyder på at katolske kvinner og menn er mindre utro enn andre.

3) Vatikanet lar det være opp til hver og enkelt om de vil bruke kondom eller ikke.

Dette er fakta. Jeg foreslår at du holder deg til dem, så kan det hende at du blir tatt alvorlig og slipper til i fora med en viss betydning.

Skrevet

Enda et svar fra deg som ikke er faglig forsvarlig.

...morsom du.

Og det bygger du vel på a) dine vrangforestillinger, 2) Nettavisen og 3) Caplex?

Skrevet

Nei, fakta er vanskelig for deg.

Er fakta vanskelig for meg, forstår vi hvorfor fakta fremstår som helt umulig for deg...

Skrevet

Sør,

du må forholde deg til fakta, ikke reportasjer i en tabloid presse. Fakta er:

1) Bruk av kondom løser slett ikke alle problemer; og det fins langt mer effektive måter å bekjempe Aids på enn å bruke kondom.

2) Det er naivt å tro at Vatikanet kan forhindre mennesker å bruke kondom. Vatikanet sier også at en ikke skal være utro, men ingen ting tyder på at katolske kvinner og menn er mindre utro enn andre.

3) Vatikanet lar det være opp til hver og enkelt om de vil bruke kondom eller ikke.

Dette er fakta. Jeg foreslår at du holder deg til dem, så kan det hende at du blir tatt alvorlig og slipper til i fora med en viss betydning.

Jeg ser at du heller ikke nå når opp til et faglig forsvarlig nivå, men presenterer løse påstander og vås.

Synd for deg.

Skrevet

Jeg ser at du heller ikke nå når opp til et faglig forsvarlig nivå, men presenterer løse påstander og vås.

Synd for deg.

Sør,

det er du som sprer løgnaktige påstander. Men det er jo ikke første gang...

Skrevet

Fint hvis du kan diskutere sak, istedet for "Sør".

Jeg diskuterer din fossroing og ikke deg - men jeg ser du ror frenetisk videre.....

Faktisk er jeg enig med deg når det gjelder Vatikanet. Men du har særdeles dårlige argumenter når det gjelder Bush og USA sitt bidrag til å hjelpe i denne saken.

Uheldigvis er du så blindet i dine forsøk på å henge all verdens lidelser på USA og Bush at du ikke kan betraktes som seriøs i dette.

Skrevet

Isåfall er "de" som "ser" det paranoide.

De ser nok lett det paranoide her ja Sør - og paranoiaen er det du som står for.

Skrevet

Jeg diskuterer din fossroing og ikke deg - men jeg ser du ror frenetisk videre.....

Faktisk er jeg enig med deg når det gjelder Vatikanet. Men du har særdeles dårlige argumenter når det gjelder Bush og USA sitt bidrag til å hjelpe i denne saken.

Uheldigvis er du så blindet i dine forsøk på å henge all verdens lidelser på USA og Bush at du ikke kan betraktes som seriøs i dette.

Fint hvis du setter deg inn i fakta.

Skrevet

De ser nok lett det paranoide her ja Sør - og paranoiaen er det du som står for.

Beklager, Goliath, men det er jo du som kommer med de paranoide påstandene.

Skrevet

Fint hvis du setter deg inn i fakta.

Jeg har. Kanskje på tide at du gjør det?

Skrevet

Beklager, Goliath, men det er jo du som kommer med de paranoide påstandene.

Det er ikke meg du behøver å beklage deg for, men kanskje en del andre her?

Skrevet

Det er ikke meg du behøver å beklage deg for, men kanskje en del andre her?

Hvorfor skal jeg beklage meg for at du kommer med paranoide påstander?

Det der med å anklage andre for å være "anti-USA" hver gang man selv ikke har argumenter er litt oppbrukt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...