Gå til innhold

hvordan finner jeg ut hvor mye minne jeg har på maskinen?

Anbefalte innlegg

Gjest datajomfru
Skrevet

Har en bærbar maskin en compaq armada m700. Har fått spørsmål om hvor mye minne jeg har på den. Synes det er litt pinlig men har rett og slett ikke peiling på hvor jeg finner ut det. Må jeg gå inn på min datamaskin? er byte det samme som minne?

svært takknemmelig for svar

Skrevet

Byte er en måleenhet. Minne oppgis vanligvis i megabyte (MB). Harddiskplass oppgis vanligvis i gigabyte (GB).

For å se hvor mye minne du har kan du høyreklikke på "Min datamaskin" og velge "Egenskaper". For å se hvor mye harddiskplass du har gjør du det samme med harddisk-bokstaven(e).

Gjest datajomfru
Skrevet

Byte er en måleenhet. Minne oppgis vanligvis i megabyte (MB). Harddiskplass oppgis vanligvis i gigabyte (GB).

For å se hvor mye minne du har kan du høyreklikke på "Min datamaskin" og velge "Egenskaper". For å se hvor mye harddiskplass du har gjør du det samme med harddisk-bokstaven(e).

tusen takk :)

petter smart
Skrevet

Last ned et program som heter Everest. Det finner absolutt alle spesifikasjoner på din maskin. I tillegg forenkler den prosessen med å oppdatere drivere og firmware.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...