Gå til innhold

Damer liker gamle, dumme og små menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Madonna?????

Og prisen for de styggeste føttene går til Uma Thurman. Fyttihelvete!

Gjest Rusle
Skrevet

Madonna?????

Madonna er ikke helt prektig, for å si det sånn ;-)

Gjest Rusle
Skrevet

IQ har ikke så mye å si når de er i senga ;o)

Skrevet

Madonna?????

Er det ikke Uma Thurman som har så gedigent store hender også?? Mener jeg så det et eller annet sted - og da mener jeg virkelig store.

Skrevet

40 er ikke gammelt, bare for å ha det sagt!

Ellers ville jeg ikke valgt noen av disse her. Beckham er for femi, og Pitt og Depp er ikke noe spesielt sexy, syns jeg.

Har nevnt noen skikkelig sexy menn i minst to tråder tidligere, bla tilbake så til "Akutten"-tråden, og "Hvilke menn er kjekke, da?" (sistnevnte var tidlig i juni), så finner du mange godbiter ;)

Gjest uten signatur
Skrevet

Er det noe å mistenke da? Penger og formue har til alle tider vært det beste sjekketriks av alle. Da trenger du ikke engang ha utseendet med deg!

Gjest korrigering
Skrevet

*sniff* Her lukter misunnelse lang vei!

Skrevet

Det finnes nok av kvinner som prostituerer seg.

Og det er mange måter å gjøre dèt på.

Men selvfølgelig finnes det også vakre kvinner som faller for eldre, dumme og små menn - som ikke har særdeles stor formue.

De er bare så vanskelige å finne.....:-)

Skrevet

Det finnes nok av kvinner som prostituerer seg.

Og det er mange måter å gjøre dèt på.

Men selvfølgelig finnes det også vakre kvinner som faller for eldre, dumme og små menn - som ikke har særdeles stor formue.

De er bare så vanskelige å finne.....:-)

Brad Pitt er fin, men de andre to kan du ha for meg :)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg ville ikke hatt noen av dem. Jo, forresten Depp, kanskje :)

Skrevet

Er det ikke Uma Thurman som har så gedigent store hender også?? Mener jeg så det et eller annet sted - og da mener jeg virkelig store.

Det vet jeg ikke, men står de i stil med føttene så kan hun slenge bowlingkuler ved å ta dem i nevene.

Hun er ganske tagbar ellers.

Gjest mor i juni
Skrevet

De er visst 22 cm lange.. fra håndledd til fingertupp på langefingern.. Dvs 2 cm lenger enn mine hender.. Helt villt.

Skrevet

Brad Pitt er fin, men de andre to kan du ha for meg :)

Jeg vil ikke ha noen av dem. Veldig feil kjønn....:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...