Gå til innhold

Ekstra god frisør i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Gjest skamklipt
Skrevet

Jeg er så luta lei av å bli misfornøyd hos de forskjellige frisørene rundt om kring. Derfor spør jeg nå om råd og tips til en god frisør i Stavanger (el. Stavanger-området).

Har vært hos flere jeg syns er elendige, og en av dem klarte faktisk å ødelegge hele min frisyre! Grrrr...da var jeg sint, og måtte gå til en annen for å rette det opp...

Nå håper jeg på tips!

på forhånd takk.

Skrevet

Modern Design har veldig flinke frisører. Jeg har vært i Torgterrassen, på Kvadrat og på Vågen 33 i Sandnes og har alltid vært fornøyd.

Skrevet

Modern Design har veldig flinke frisører. Jeg har vært i Torgterrassen, på Kvadrat og på Vågen 33 i Sandnes og har alltid vært fornøyd.

Modern Design på Kvadrat er flinke.

Skrevet

Prøvd Kick? Jeg går ikke til frisør, så jeg kan ikke si noe selv, men venninna mi går alltid der. Hun sier at de er litt dyrere enn vanlig, men veldig flinke.

Skrevet

Prøvd Kick? Jeg går ikke til frisør, så jeg kan ikke si noe selv, men venninna mi går alltid der. Hun sier at de er litt dyrere enn vanlig, men veldig flinke.

Jeg går der! De holder til i Holmegt i sentrum. Litt dyre ja, men verdt pengene syns jeg.

MVH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...