Gjest Trenger gode råd Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Hva gjør man når halvannet-åringen gang på gang klarer å smyge seg ut av bilsetet (bakovervendt, i baksetet). Når jeg stanser bilen, sitter ungen der med armene ute av stroppene og smiler stolt! Mamma blir vettskremt... Om ikke lenge klarer nok ungen å få opp selve låsen på den også. Hva gjør man?!? 0 Siter
sigga Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Man tighter selene så godt man overhodet kan. da skulle det være umulig for ungen å komme løs derfra uten hjelp. Hvis dette ikke slutter å hende, hadde jeg definitivt byttet sete med strammere seler og trangere/hardere låsemekanisme. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Etter dolmammanes mening etter tråden om oppdragelse av barn er det bare å si nei ett par ganger så gjør ikke ungen noe slikt mer ;o) 0 Siter
karisma Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Det finnes en eller annen låsemekanisme det går an å sette på stroppene over brystet på barnet. Jeg vet dessverre ikke hvor slikt kjøpes, men jeg ville prøvd på barneutstyrsforretninger. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Etter dolmammanes mening etter tråden om oppdragelse av barn er det bare å si nei ett par ganger så gjør ikke ungen noe slikt mer ;o) Noen av oss ville si at det beste var å tilpasse det alderen til ungen, og få utstyr som ungen ikke greier å komme utav 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Noen av oss ville si at det beste var å tilpasse det alderen til ungen, og få utstyr som ungen ikke greier å komme utav Ja, noen av oss ville sagt det ) 0 Siter
....AV Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Vi satt en slik votteklype mellom skulderremmene. Dette hindret han i å ta ut armene.Jeg tror også man kan få kjøpt en innretning som gjør det samme i barneutstyrsbutikker, men en billig votteklype gjorde altså susen hos oss. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.