Gå til innhold

Kommer seg ut av barnesetet!

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger gode råd
Skrevet

Hva gjør man når halvannet-åringen gang på gang klarer å smyge seg ut av bilsetet (bakovervendt, i baksetet). Når jeg stanser bilen, sitter ungen der med armene ute av stroppene og smiler stolt! Mamma blir vettskremt...

Om ikke lenge klarer nok ungen å få opp selve låsen på den også.

Hva gjør man?!?

Skrevet

Man tighter selene så godt man overhodet kan. da skulle det være umulig for ungen å komme løs derfra uten hjelp. Hvis dette ikke slutter å hende, hadde jeg definitivt byttet sete med strammere seler og trangere/hardere låsemekanisme.

Skrevet

Etter dolmammanes mening etter tråden om oppdragelse av barn er det bare å si nei ett par ganger så gjør ikke ungen noe slikt mer ;o)

Skrevet

Det finnes en eller annen låsemekanisme det går an å sette på stroppene over brystet på barnet. Jeg vet dessverre ikke hvor slikt kjøpes, men jeg ville prøvd på barneutstyrsforretninger.

Gjest bebba
Skrevet

Etter dolmammanes mening etter tråden om oppdragelse av barn er det bare å si nei ett par ganger så gjør ikke ungen noe slikt mer ;o)

Noen av oss ville si at det beste var å tilpasse det alderen til ungen, og få utstyr som ungen ikke greier å komme utav :)

Skrevet

Noen av oss ville si at det beste var å tilpasse det alderen til ungen, og få utstyr som ungen ikke greier å komme utav :)

Ja, noen av oss ville sagt det :o)

Skrevet

Vi satt en slik votteklype mellom skulderremmene. Dette hindret han i å ta ut armene.Jeg tror også man kan få kjøpt en innretning som gjør det samme i barneutstyrsbutikker, men en billig votteklype gjorde altså susen hos oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...