Gjest her et tips Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Du kan kjøpe den på dvd fra utlandet. F.eks. herfra: http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=30577 Omgjort til norske kroner snakker vi her om en drøy 50-lapp, og det er inklusive frakt. Så klin til. Ikke heng deg opp i kjempekaninen du leser om (det høres jo ikke spesielt lurt ut...), og bestill. En fantastisk film! Jeg har hengt meg opp i den kaninen... 0 Siter
Gjest her et tips Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Du kan kjøpe den på dvd fra utlandet. F.eks. herfra: http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=30577 Omgjort til norske kroner snakker vi her om en drøy 50-lapp, og det er inklusive frakt. Så klin til. Ikke heng deg opp i kjempekaninen du leser om (det høres jo ikke spesielt lurt ut...), og bestill. En fantastisk film! Blir det så billig?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Blir det så billig?? Jupp. Å bestille filmer fra utlandet kan i mange tilfeller være like billig som å leie i Norge. Både www.play.com og www.dvdsoon.com, opererer med fri frakt. Altså blir det så billig. Men play er litt dyre om dagen grunnet høye pundkostnader. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Jeg har hengt meg opp i den kaninen... Det gjorde jeg også før jeg så den, men det er ingen grunn til å gjøre det. Vi snakker ikke om en overnaturlig Stephen King-figur her. 0 Siter
Gjest til deg Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Jupp. Å bestille filmer fra utlandet kan i mange tilfeller være like billig som å leie i Norge. Både www.play.com og www.dvdsoon.com, opererer med fri frakt. Altså blir det så billig. Men play er litt dyre om dagen grunnet høye pundkostnader. Hvordan virker det å bestille; betaler du når du får varen eller med visa (vil helst det første)? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Hvordan virker det å bestille; betaler du når du får varen eller med visa (vil helst det første)? Du registrerer deg og betaler med Visa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.