Gå til innhold

Vert/vertinnegave til ukjente (Haster!)

Anbefalte innlegg

Gjest Godt tips
Skrevet

Trenger snarlig råd!

Vi,-mannen min og jeg,skal snart besøke et par som bor langt unna oss.

Ingen av oss kjenner disse,-utenom mannen min som har pratet med "verten" litt gjennom jobb-forbindelse.(Disse har kun hatt et par møter sammen)

Nå har vi blitt invitert av dette paret.Skal bo hos de et par dager.

Ønsker å ha med en liten gave som takk for invitasjonen.

Noen som har et godt tips der ute?

Skrevet

Hva med en kokebok eller lignende...det har man altid bruk for om ikke annet...

Det er alltid vanskelig når man ikke kjenner mottakernes smak etc hvis man kjøper noe annet.

Eventuelt om dere kjøper noe der dere skal og gir når dere drar derfra, da har dere sett hva de liker...

Lykke til!

Gjest Lotus-Or.
Skrevet

Hva med en flaske vin? Det vil nok falle i smak hos de fleste. Hvis ikke de er avholdsfolk da.

Eller, hvis det er noen gårdsutsalg i nærheten av der dere bor, hva med noe derfra? Hjemmespeket skinke, et spesielt syltetøy el.?

serendipity
Skrevet

En stor fin lyslykt til å ha på terassen!

Skrevet

En stor fin lyslykt til å ha på terassen!

Hvor fikk du den idèen fra?

Sånn helt uten videre?:) syntes det var en fantastisk idè:)

Pappa Bjørn
Skrevet

Rødvin. Det er alltid populært. En ordentlig ting som de fleste har bruk for men som ikke er så stor eller dyr at folk synes det er ubehagelig.

Gjest Sniff
Skrevet

Rødvin. Det er alltid populært. En ordentlig ting som de fleste har bruk for men som ikke er så stor eller dyr at folk synes det er ubehagelig.

Og ikke minst - den brukes opp! De fleste har det meste av det de trenger/ønsker å ha...

serendipity
Skrevet

Hvor fikk du den idèen fra?

Sånn helt uten videre?:) syntes det var en fantastisk idè:)

Jepp :-) *stolt* he he. Neida jeg har selv et par store et par mindre på terassen og det er så koselig på kvelden med store kubbelys i. Og alle som er hos oss sier at de er sååå fine.

Skrevet

Hva med en skikkelig god olivenolje? Det er noe de fleste liker og har bruk for, dessuten blir den brukt opp og står ikke og tar opp plass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...