Gjest Godt tips Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Trenger snarlig råd! Vi,-mannen min og jeg,skal snart besøke et par som bor langt unna oss. Ingen av oss kjenner disse,-utenom mannen min som har pratet med "verten" litt gjennom jobb-forbindelse.(Disse har kun hatt et par møter sammen) Nå har vi blitt invitert av dette paret.Skal bo hos de et par dager. Ønsker å ha med en liten gave som takk for invitasjonen. Noen som har et godt tips der ute? 0 Siter
annete Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Hva med en kokebok eller lignende...det har man altid bruk for om ikke annet... Det er alltid vanskelig når man ikke kjenner mottakernes smak etc hvis man kjøper noe annet. Eventuelt om dere kjøper noe der dere skal og gir når dere drar derfra, da har dere sett hva de liker... Lykke til! 0 Siter
Gjest Lotus-Or. Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Hva med en flaske vin? Det vil nok falle i smak hos de fleste. Hvis ikke de er avholdsfolk da. Eller, hvis det er noen gårdsutsalg i nærheten av der dere bor, hva med noe derfra? Hjemmespeket skinke, et spesielt syltetøy el.? 0 Siter
serendipity Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 En stor fin lyslykt til å ha på terassen! 0 Siter
Mistera Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 En stor fin lyslykt til å ha på terassen! Hvor fikk du den idèen fra? Sånn helt uten videre? syntes det var en fantastisk idè 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Rødvin. Det er alltid populært. En ordentlig ting som de fleste har bruk for men som ikke er så stor eller dyr at folk synes det er ubehagelig. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Rødvin. Det er alltid populært. En ordentlig ting som de fleste har bruk for men som ikke er så stor eller dyr at folk synes det er ubehagelig. Og ikke minst - den brukes opp! De fleste har det meste av det de trenger/ønsker å ha... 0 Siter
serendipity Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Hvor fikk du den idèen fra? Sånn helt uten videre? syntes det var en fantastisk idè Jepp :-) *stolt* he he. Neida jeg har selv et par store et par mindre på terassen og det er så koselig på kvelden med store kubbelys i. Og alle som er hos oss sier at de er sååå fine. 0 Siter
silo Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Hva med en skikkelig god olivenolje? Det er noe de fleste liker og har bruk for, dessuten blir den brukt opp og står ikke og tar opp plass. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.