Gå til innhold

En av mine årlige tråder

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg har noen temaer som jeg tar opp hvert eneste år når tiden er inne. Nå er det selvsagt alle idiotene som får som fortjent når de får en redd og sint ogse tredd opp i rævva. Det er vel ikke ofte man ønsker død og lemlestelse over andre mennesker, men når dyr blir utsatt for dyreplageri og er i den sjeldne situasjonen at de kan ta igjen med samme mynt mot de som utfører mishandlingen, da ler jeg!

Uansett hvor mye skader, smerte og varige men disse folka får så er det fullt fortjent.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=234508

Skrevet

Vil ikke si annet enn at de får som fortjent, men det er ikke nok med bare litt skade, spørr du meg!

Jeg har nå hivd meg inn i kampen for de dansende bjørnene i japan og i resten av verden... http://www.wspa-usa.org/

Så dyrevernere verden over, foren eder! De trenger oss, samma om det er okse, bjørn, ulv eller katt!!!

Gjest Sniff
Skrevet

Ja, det er vanskelig å opparbeide seg medfølelse med tullingene som løper foran oksene,- eller matadorene som lever av å plage dyr til døde..

Skrevet

Enig i det -men jeg må likevel si at det er steder i verden hvor folk lider, -HVER dag som jeg syns er verre.....

:-)

Ellers - en skikkelig ANALFISSUR ønsker jeg mine verste fiender - da trenger man ikke okser.

Gjest Big Mac
Skrevet

Enig i det -men jeg må likevel si at det er steder i verden hvor folk lider, -HVER dag som jeg syns er verre.....

Ellers - en skikkelig ANALFISSUR ønsker jeg mine verste fiender - da trenger man ikke okser.

Analfrissør? Finns virkelig det? ;-)

Skrevet

Analfrissør? Finns virkelig det? ;-)

Jada -jeg fusker litt i faget selv! :)

Gjest Big Mac
Skrevet

Jada -jeg fusker litt i faget selv! :)

Hm... er det dyrt?

Skrevet

Enig. De får hva de fortjener. De setter seg selv i den situasjonen at de risikerer å skade seg eller bli drept.

Skrevet

"men jeg må likevel si at det er steder i verden hvor folk lider, -HVER dag som jeg syns er verre....."

Men det er jo egentlig helt irellevant. At det skjer værre ting andre steder gjør jo ikke at man skal ignorere "mindre ille" ting.

".............................."

Skrevet

"men jeg må likevel si at det er steder i verden hvor folk lider, -HVER dag som jeg syns er verre....."

Men det er jo egentlig helt irellevant. At det skjer værre ting andre steder gjør jo ikke at man skal ignorere "mindre ille" ting.

".............................."

Enig - huff :)

Skrevet

Hele ideen med okseløp er jo så tragisk og latterlig at deltakerne som blir skadet får ihvertfall ikke min sympati.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...