Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dette med lange negler på tærne? Har du lange negler på tærne? Gjerne i åpne sommersko?

:-o

Skrevet

Nei..... Har aldri lange tånegler... Syntes det er ekkelt..!

Hadde ikke hatt lange tånegler i sandaler om det så var årets sommermote.... *usj*

serendipity
Skrevet

NEI!!!!!!! De er pent klippet,rett over, filt og stelt etter alle kunstens regler. Og med svakt rosa (nesten blank) neglelakk.

Lange tånegler ser vulgært ut.

Skrevet

Nei..... Har aldri lange tånegler... Syntes det er ekkelt..!

Hadde ikke hatt lange tånegler i sandaler om det så var årets sommermote.... *usj*

Jammen-jammen, har du ikke sett det? Jenter / kvinner med lange, franskmanikyrtær som titter fram i sandaler?

Hjelp.

Skrevet

Æsj, det høres helt vilt ut! Jeg har aldri sett det på noen (men så pleier ikke jeg å legge så godt merke til ting heller da)*s*

serendipity
Skrevet

Jammen-jammen, har du ikke sett det? Jenter / kvinner med lange, franskmanikyrtær som titter fram i sandaler?

Hjelp.

JA, og det er og blir vulgært !! Skikkelig stygt.

Skrevet

Hjelp.

Joa...

Men de med det...

Kunne ikke fallt meg inn å gå slik...

Greit nok at tærne og skal se pene ut, men lange negler!? Neei, der går grensa!!

Skrevet

Over mitt lik, derfor går jeg også regelmessig å tar pedikyr og fotpleie.

Skrevet

...og det er selfølgelig ikke "fransk-pedikyr"!

Gjest Big Mac
Skrevet

...og det er selfølgelig ikke "fransk-pedikyr"!

Fransk-pedikyr? Har det noe med såkalt "french-kissing" å gjøre?

Skrevet

Lange tånegler?

Æsj, det ville jeg aldri hatt. *grøss*

Lips1365380508
Skrevet

Æsj,nei, aldri! Syns det er ekkelt,men ENNÅ eklere når gutter har lange tånegler. For da er neglene tykke og gule.._skikkelig_ ekkelt!!!

Skrevet

Pedikyr heter det visst, ja... Jeg sa manikyr lenger ned her *blond*

Skrevet

USTELT OG STYGT! For ikke å snakke om på mannfolk... Kjempeturn-off...

Nei, kortklipte, pent lakkerte negler i sommerskoa... (på jenter altså).

Skrevet

Jeg jobber med en mann som stadig går med sandaler uten sokker, og lange, krøllete negler, noen av dem ser ut til å ha en farge som er blanding av blå og grønn, kanskje begge deler om hverandre. Andre er gule, og noen er nesten brune.

Hadde jeg sett de nå, ville jeg sannsynligvis kasta opp. Men har ikke gjort det før.

Tåneglene mine er selvfølgelig alltid velholdte og kortklipte.

Skrevet

Jeg jobber med en mann som stadig går med sandaler uten sokker, og lange, krøllete negler, noen av dem ser ut til å ha en farge som er blanding av blå og grønn, kanskje begge deler om hverandre. Andre er gule, og noen er nesten brune.

Hadde jeg sett de nå, ville jeg sannsynligvis kasta opp. Men har ikke gjort det før.

Tåneglene mine er selvfølgelig alltid velholdte og kortklipte.

*kvalm*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...