favn Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Skrevet 12. juli 2004 Du mener på menn? Nei. Jeg mener på jenter. I den siste tiden har jeg nemlig sett lange, franskmanikyr/pedikyrnegler stikke ut av sommersko. Hvis du ikke vet hva fransk manikyr er, ta en titt her feks: http://www.abcfornails.no/nor/produk/lakke/franskma.html Velpleide, lange negler med lys rosa lakk og hvit tupp på den neglen som stikker ut mao. Og dette har jeg altså sett på tånegler nå i sommer. Djeeeezzzeeeez. 0 Siter
Lurveline Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Hvordan i all verden skal man få plass i skoa da?? Nei usj å æsj å fysj å fæsj! 0 Siter
favn Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Skrevet 12. juli 2004 Jeg lurer på om dere forsto hva jeg mente? At lange, gule negler (som enkelte snakker om) er hinsides kjipt, sier seg selv. Det jeg sikter til, er imidlertid velstelte kvinneføtter med franskmanikyr/pedikyrnegler. Altså alt meget delikat bortsett fra det rare fenomenet med litt lange negler, hvite tupper. 0 Siter
Lurveline Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Jeg lurer på om dere forsto hva jeg mente? At lange, gule negler (som enkelte snakker om) er hinsides kjipt, sier seg selv. Det jeg sikter til, er imidlertid velstelte kvinneføtter med franskmanikyr/pedikyrnegler. Altså alt meget delikat bortsett fra det rare fenomenet med litt lange negler, hvite tupper. Skjønte godt hva du mente jeg.) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Jeg lurer på om dere forsto hva jeg mente? At lange, gule negler (som enkelte snakker om) er hinsides kjipt, sier seg selv. Det jeg sikter til, er imidlertid velstelte kvinneføtter med franskmanikyr/pedikyrnegler. Altså alt meget delikat bortsett fra det rare fenomenet med litt lange negler, hvite tupper. Samme her 0 Siter
favn Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Skrevet 12. juli 2004 Skjønte godt hva du mente jeg.) Men hvorfor snakker 'alle' om lange, soppbefengte negler på menn med sure sokker da? Hm... 0 Siter
Lurveline Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Men hvorfor snakker 'alle' om lange, soppbefengte negler på menn med sure sokker da? Hm... Det er vel kun dèt de har sett da kanskje. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Jeg lurer på om dere forsto hva jeg mente? At lange, gule negler (som enkelte snakker om) er hinsides kjipt, sier seg selv. Det jeg sikter til, er imidlertid velstelte kvinneføtter med franskmanikyr/pedikyrnegler. Altså alt meget delikat bortsett fra det rare fenomenet med litt lange negler, hvite tupper. Blir ikke det ubehagelig i lukkete sko som er akkurat passe? 0 Siter
MsSophie Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Fransk-pedikyr? Har det noe med såkalt "french-kissing" å gjøre? Ja....bare litt lengere nede:-) 0 Siter
favn Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Skrevet 13. juli 2004 Nei, det må da være grusomt stygt. Grusom stygt vil jeg ikke si, føttene er jo meget velstelte. Men det ser skrudd ut. 0 Siter
favn Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Skrevet 13. juli 2004 sånne? http://www.hudlegekontoret.no/var/storage/variations/image/p/h/p/phpOfKCVy_250x250_2271.jpg *OND LATTER* Du er syk, syk, syyyyyk! 0 Siter
favn Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Skrevet 13. juli 2004 Over mitt lik, derfor går jeg også regelmessig å tar pedikyr og fotpleie. Jo, men... det er nettopp poenget. Disse føttene jeg har sett er meget velstelte og har åpenbart fått manikyr/pedikyr etter alle kunstens regler - og altså med halvlange negler i klar franskmanikyr-stil. 0 Siter
favn Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Skrevet 13. juli 2004 USTELT OG STYGT! For ikke å snakke om på mannfolk... Kjempeturn-off... Nei, kortklipte, pent lakkerte negler i sommerskoa... (på jenter altså). Hæ? Ustelt? Se annet svar. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Har korte negler der som på fingrene.. 0 Siter
Zarine Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Isj, nei !! Lange neglar er da innmari upraktisk, knekker så lett. Og neglelakk på tærne har eg aldri hatt sansen for, så - nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.