Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du mener på menn?

Nei. Jeg mener på jenter.

I den siste tiden har jeg nemlig sett lange, franskmanikyr/pedikyrnegler stikke ut av sommersko.

Hvis du ikke vet hva fransk manikyr er, ta en titt her feks:

http://www.abcfornails.no/nor/produk/lakke/franskma.html

Velpleide, lange negler med lys rosa lakk og hvit tupp på den neglen som stikker ut mao.

Og dette har jeg altså sett på tånegler nå i sommer. Djeeeezzzeeeez.

Skrevet

Hvordan i all verden skal man få plass i skoa da??

Nei usj å æsj å fysj å fæsj!

Skrevet

Jeg lurer på om dere forsto hva jeg mente?

At lange, gule negler (som enkelte snakker om) er hinsides kjipt, sier seg selv.

Det jeg sikter til, er imidlertid velstelte kvinneføtter med franskmanikyr/pedikyrnegler. Altså alt meget delikat bortsett fra det rare fenomenet med litt lange negler, hvite tupper.

Skrevet

At lange, gule negler (som enkelte snakker om) er hinsides kjipt, sier seg selv.

Det jeg sikter til, er imidlertid velstelte kvinneføtter med franskmanikyr/pedikyrnegler. Altså alt meget delikat bortsett fra det rare fenomenet med litt lange negler, hvite tupper.

Skjønte godt hva du mente jeg.:o)

Gjest midia
Skrevet

Samme her

Skrevet

Skjønte godt hva du mente jeg.:o)

Men hvorfor snakker 'alle' om lange, soppbefengte negler på menn med sure sokker da? Hm...

Skrevet

Men hvorfor snakker 'alle' om lange, soppbefengte negler på menn med sure sokker da? Hm...

Det er vel kun dèt de har sett da kanskje.

Gjest Rusle
Skrevet

Blir ikke det ubehagelig i lukkete sko som er akkurat passe?

Skrevet

Fransk-pedikyr? Har det noe med såkalt "french-kissing" å gjøre?

Ja....bare litt lengere nede:-)

Skrevet

Nei, det må da være grusomt stygt.

Grusom stygt vil jeg ikke si, føttene er jo meget velstelte. Men det ser skrudd ut.

Skrevet

Over mitt lik, derfor går jeg også regelmessig å tar pedikyr og fotpleie.

Jo, men... det er nettopp poenget. Disse føttene jeg har sett er meget velstelte og har åpenbart fått manikyr/pedikyr etter alle kunstens regler - og altså med halvlange negler i klar franskmanikyr-stil.

Skrevet

USTELT OG STYGT! For ikke å snakke om på mannfolk... Kjempeturn-off...

Nei, kortklipte, pent lakkerte negler i sommerskoa... (på jenter altså).

Hæ? Ustelt? Se annet svar.

hare1365380455
Skrevet

Har korte negler der som på fingrene..

Skrevet

Isj, nei !!

Lange neglar er da innmari upraktisk, knekker så lett. Og neglelakk på tærne har eg aldri hatt sansen for, så - nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...