Gå til innhold

Hvorfor FAAAEN skal alle kalle meg tjukk?

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish
Skrevet

Jeg har blitt overvektig pga medisiner og sykdom. Og faen jeg får høre det! Han som jobbet på Sesam der jeg kjøpte meg en burger: TJUKK!!!!!!! Da du først kom hit var du tynn, men nå har du blitt tjukk! Det sier han til en KUNDE! Og guttene som satt ved benken der jeg gikk forbi, med høy stemme: Faen for ei feit rævv!

Hva helvete går av dem? Hvorfor bryr de som om kroppen min?? HELVETE TA DEM. Jaja, får vel gå å spy opp dagens måltid også. BYE

Skrevet

Hvis en bak disken sier noe slikt til deg som kunde, så bør du gå til sjefen hans og klage. Slik oppfører man seg ganske enkelt ikke.

"........................."

Gjest Lotus-Or.
Skrevet

Send en skriftlig klage til sjefen til han som sto i kiosken. Sånn behandler man ikke kunder.

Når det gjelder guttungene: de har tydeligvis ingen oppdragelse eller folkeskikk. Det er etter min mening et mye større problem enn overvekt.

Vet ikke hva du kan gjøre med guttene. Hva med anmeldelse for ærekrenkelse? Kanskje litt i drøyeste laget :-)

Angela1365380318
Skrevet

Joda, det er mange som klager på at folk er feite, overvektige, tjukke osv.

Men hva har de med det å gjøre?

Det er din kropp og du som må trives i den. Jeg dømmer ikke folk etter utsende, men dersom de klager over diabetes eller dårlige ben og er 50 kg overvekig så irriterer det meg. Sier de ingen ting og virker fornøyde så har jeg vel ikke annet å gjøre en å være fornøyd med de.

Om det er en trøst så sier de undervektige at det er like vondt å bli mobbet for de veier for lite. Men jeg kan ikke se at mannen i gata har noe med deres personlige vekt heller, trives de er det fint, ikke vår sak.

serendipity
Skrevet

Det er ikke nødvendig å kommentere det, for om du er så tykk så har du sikkert lagt merke til det selv ;-)

Kan du ikke bare si det til de om noen kommenterer det; "Ja, jeg ser jo det selv også"

Gjest sedgh
Skrevet

Det er vel ikke så rart om folk kommenterer det om du er smell feit. Kan du ikke prøve å spise litt mindre da, og mosjonere litt?

Gjest sedgh
Skrevet

Det er vel ikke så rart om folk kommenterer det om du er smell feit. Kan du ikke prøve å spise litt mindre da, og mosjonere litt?

Gjest tellmewhy
Skrevet

Spise burger når du er smellfeit !! Dummeste jeg hører når folk trykker i trynet på kaker og burgere, og så skylder de fedmen på lav forbrenning, sykdom og medisiner. Hadde de ikke vært så feite, så hadde de vært friske og ikke behøvd medisiner for det ene og det andre.

Selvsagt uhøflig av voksne å mobbe.

Gjest Big Mac
Skrevet

Du får bare heve deg over det. Dette er små mennesker på alle mulige måter.

serendipity
Skrevet

Husker min svært tykke kompis fikk en kommentar " fy f.... så du han eller? " (var nok ikke meningen han skulle høre det). Hvorpå han bare svarte "Godt observert". Det er engang sånn at folk har en trang til å kommentere det som er utenfor "normalen". Men de burde holde seg for gode til å si det til folk. For de fleste er nok smertelig klar over det selv :-)

Skrevet

Så det at ein annan person går utanfor "normalen" gir andre blankofullmakt til å vere *uforskamma*?

Jaha. Spennande nye normer for folkeskikk, gitt.

Skrevet

Spise burger når du er smellfeit !! Dummeste jeg hører når folk trykker i trynet på kaker og burgere, og så skylder de fedmen på lav forbrenning, sykdom og medisiner. Hadde de ikke vært så feite, så hadde de vært friske og ikke behøvd medisiner for det ene og det andre.

Kor i innlegget står det at trrish har trykt i trynet av kaker og burgere? No har du satt B før A. Skal ein som er overvektig ALDRI få lov til å ete burger eller kake? Det FINST faktisk både sjukdommar og medisinar som gjer folk overvektige. Det gjeld absolutt ikkje alle; men du har ingen rett til å skulde alle overvektige for å kome med bortforklaringar, slik du gjer her.

Gjest Rusle
Skrevet

Tankeløshet eller kanskje fyren skulle tøffe seg. Dette var sikkert en ung fyr.

Kontakt sjefen. Skriv et brev hvis du synes det er lettere.

Gjest tellmewhy
Skrevet

Kor i innlegget står det at trrish har trykt i trynet av kaker og burgere? No har du satt B før A. Skal ein som er overvektig ALDRI få lov til å ete burger eller kake? Det FINST faktisk både sjukdommar og medisinar som gjer folk overvektige. Det gjeld absolutt ikkje alle; men du har ingen rett til å skulde alle overvektige for å kome med bortforklaringar, slik du gjer her.

Der står at hun kjøpte burger på Sesam. Tjukke folk som ikke trives med fedmen, bør holde seg borte fra burgere, ja.

Gjest trrrish
Skrevet

jeg er ikke SMELL FEIT, jeg bruker vanlige klær f.eks, likevel skal de kommentere det! og ja jeg har begynt å trene hver dag, men det var litt vanskelig å gjøre det når jeg var så deprimert at jeg bare lå i senga og hylgråt og var innlagt i over et år! Og det er ikke bare LITT vanskelig å spise mindre, når du går på medisiner som zyprexa!

Gjest TRRRISH
Skrevet

PRØV Å IKKE BLI OVERVEKTIG NÅR DU ER DEPRIMERT OG GÅR PÅ ZYPREXA!!!!!! DRA TIL HELVETE DIN JÆVLA IDIOT!!!!!!!!!!!1

Gjest trrrish
Skrevet

Der står at hun kjøpte burger på Sesam. Tjukke folk som ikke trives med fedmen, bør holde seg borte fra burgere, ja.

EN burger ja, spise ikker burger hver dag. Men da jeg var deprimert spiste jeg faktisk ikke stort annet enn junk food, for når en er skikkelig deprimert orker en ikke lage seg vanlig mat og man trenger litt jævla fuckings godt i seg, når alt annet er vondt!!! Du er ignorant!

Skrevet

jeg er ikke SMELL FEIT, jeg bruker vanlige klær f.eks, likevel skal de kommentere det! og ja jeg har begynt å trene hver dag, men det var litt vanskelig å gjøre det når jeg var så deprimert at jeg bare lå i senga og hylgråt og var innlagt i over et år! Og det er ikke bare LITT vanskelig å spise mindre, når du går på medisiner som zyprexa!

Jeg kan bekrefte den hysteriske sulten man får av zyprexa. Det er den verste medisinen jeg har vært borti.

Gjest tellmewhy
Skrevet

PRØV Å IKKE BLI OVERVEKTIG NÅR DU ER DEPRIMERT OG GÅR PÅ ZYPREXA!!!!!! DRA TIL HELVETE DIN JÆVLA IDIOT!!!!!!!!!!!1

Nei, du høres jo ikke særlig stabil ut, nei.....

Skrevet

Nei, du høres jo ikke særlig stabil ut, nei.....

"Nei, du høres jo ikke særlig stabil ut, nei....."

Akkurat den uttalelsen der,får meg til å tenke på en annen her inne som er vedig flittig til å komme med dette utsagnet.

Eller er du kanskje samme person?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...