Gjest ikke helt stuerent Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Jeg vet jo at det ikke er lovlig å kopiere disse cd-ene. Men det må da gå an å låne en og installere på egen maskin? Hvor stor er sjansen for å bli oppdaget? Og hvordan blir man eventuelt oppdaget? 0 Siter
citoyen Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Du blir neppe oppdaget, men den slutter å virke etter 30 dager om du ikke cracker den. Om du ikke vil betale for operativsystemet ditt anbefaler jeg at du titter på Linux. Fedora og Mandrake er nybegynnervennlige 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Du blir ikke oppdaget, men XP krever registrering og kopien slutter defor å virke etter 30 dager....med mindre du får tak i en "spesialtilpasset" versjon da selvsagt:) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Du blir neppe oppdaget, men den slutter å virke etter 30 dager om du ikke cracker den. Om du ikke vil betale for operativsystemet ditt anbefaler jeg at du titter på Linux. Fedora og Mandrake er nybegynnervennlige Har en XP-cd som ikke vil virke etter 30 dager. Men hvordan cracker man? Har jo betalt for den. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Har en XP-cd som ikke vil virke etter 30 dager. Men hvordan cracker man? Har jo betalt for den. Fant et crackeprogram. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.