Gå til innhold

Når dårlige reklamer blir virkelighet

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn
Skrevet

Nå smalt det noe sinnsykt på kjøkkenet mitt, så var det jaggu den ene skapsseksjonen som datt ned! Tallerkner og service, den nye benkeplata mi og fronten på oppvaskmaskinen var det første jeg så skader på, men jeg er dødsnervøs for hva som kan ha skjedd med flisene under.

Herregud hvor jeg vakk. Det der trodde jeg ikke gikk an i virkeligheten.

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Spiste du på restaurant da?:-)

skorpionfisken
Skrevet

Skulle likt å se deg når du vakk....

Men dette har du jo en hel reklamefilm på at er en forsikringssak. Som de sier i reklamen, ta det rolig, vi fikser det....

Får håpe du er forsikra i if da, så kan du jo slå reklamefilmen i bordet til dem.

Lykke til med raset ditt...

Snorkfrøken
Skrevet

Er det lov å spørre om det er du som har montert skapet?

Jeg får stadig beskjed av gubben om å fjerne halvparten i skapet eller så kommer det til å gå på samme måten... men så lenge dørene enda går igjen, så er det vel ikke fullt nei?

Skrevet

Og ikke et øyblikk tenkte du på den stakkars kjerringa som sto under der og tilberedte Grandiosaen? :-)

Nei, huff....en gang så datt hele gardinbrettet ned hos oss - rett før hadde Plutten stått under der i gåstolen sin - jeg skjelver enda ved tanken.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Håper du er forsikret i If.

Du glemte *ikke*. Håper du *ikke* er forsikret i If heter det.

Gjest Lotus-Or.
Skrevet

Du glemte *ikke*. Håper du *ikke* er forsikret i If heter det.

Er det ikke If som har den reklamen da?

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Er det ikke If som har den reklamen da?

Joda. :-D

Men så er det dette med teori og praksis, da...

hare1365380455
Skrevet

Oj, godt ingen ble skadet. Var det et gammelt skap eller et som nettopp ble hengt opp?

Pappa Bjørn
Skrevet

Oj, godt ingen ble skadet. Var det et gammelt skap eller et som nettopp ble hengt opp?

Det var et av skapene i kjøkkeninnredningen, ikke et pynteskap eller noe sånnt...

Gjest Lotus-Or.
Skrevet

Joda. :-D

Men så er det dette med teori og praksis, da...

Reklamefilmen burde jo være et godt argument, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...