Pappa Bjørn Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Nå smalt det noe sinnsykt på kjøkkenet mitt, så var det jaggu den ene skapsseksjonen som datt ned! Tallerkner og service, den nye benkeplata mi og fronten på oppvaskmaskinen var det første jeg så skader på, men jeg er dødsnervøs for hva som kan ha skjedd med flisene under. Herregud hvor jeg vakk. Det der trodde jeg ikke gikk an i virkeligheten. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Spiste du på restaurant da?:-) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Skulle likt å se deg når du vakk.... Men dette har du jo en hel reklamefilm på at er en forsikringssak. Som de sier i reklamen, ta det rolig, vi fikser det.... Får håpe du er forsikra i if da, så kan du jo slå reklamefilmen i bordet til dem. Lykke til med raset ditt... 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Er det lov å spørre om det er du som har montert skapet? Jeg får stadig beskjed av gubben om å fjerne halvparten i skapet eller så kommer det til å gå på samme måten... men så lenge dørene enda går igjen, så er det vel ikke fullt nei? 0 Siter
flisa Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Og ikke et øyblikk tenkte du på den stakkars kjerringa som sto under der og tilberedte Grandiosaen? :-) Nei, huff....en gang så datt hele gardinbrettet ned hos oss - rett før hadde Plutten stått under der i gåstolen sin - jeg skjelver enda ved tanken. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Håper du er forsikret i If. Du glemte *ikke*. Håper du *ikke* er forsikret i If heter det. 0 Siter
Gjest Lotus-Or. Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Du glemte *ikke*. Håper du *ikke* er forsikret i If heter det. Er det ikke If som har den reklamen da? 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Er det ikke If som har den reklamen da? Joda. :-D Men så er det dette med teori og praksis, da... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Oj, godt ingen ble skadet. Var det et gammelt skap eller et som nettopp ble hengt opp? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Skrevet 13. juli 2004 Oj, godt ingen ble skadet. Var det et gammelt skap eller et som nettopp ble hengt opp? Det var et av skapene i kjøkkeninnredningen, ikke et pynteskap eller noe sånnt... 0 Siter
Gjest Lotus-Or. Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Joda. :-D Men så er det dette med teori og praksis, da... Reklamefilmen burde jo være et godt argument, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.