Gå til innhold

Lukter surt av vaskemaskina!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man kjøpt ny gummiring til vaskemaskina (den som er i åpningen)?

Koster det mye?

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja - du får kjøpt ny ring, (dørmannsjett) men du skifter vel ikke uten at det er hull i den?

Skrevet

Ja - du får kjøpt ny ring, (dørmannsjett) men du skifter vel ikke uten at det er hull i den?

Vet ikke om det er hull i den,men det lukter sur/råtten gummi av den.

Skrevet

Hvor mye koster den da?

Skrevet

Hvor mye koster den da?

5-600, alt etter hva slags maskin det er. Prøv å la den få en omgang med klorin av og til.

Skrevet

5-600, alt etter hva slags maskin det er. Prøv å la den få en omgang med klorin av og til.

Hvor mye klorin skal jeg bruke?

Vanlig program 40 grader?

Er det noen vits nå når det allerede lukter av den,eller mener du jeg skal gjøre det når jeg har fått tak i ny ring?

Skrevet

Hvor mye klorin skal jeg bruke?

Vanlig program 40 grader?

Er det noen vits nå når det allerede lukter av den,eller mener du jeg skal gjøre det når jeg har fått tak i ny ring?

Tørk av hele mannsjetten med en klut med rein klorin på. Og vask gjerne en omgang med en go dærsj.

Ingen vits i å skifte en hel mannsjett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...