Gå til innhold

Tær????

Anbefalte innlegg

Gjest tåmannen
Skrevet

Ok, jeg vet jeg bør skjemmes, men jeg husker ikke navnene på tærne, er det noen som kan hjelpe meg med dette. Jeg husker ytterpunktene. Stortå og lilletå men hva er i mellom ?

Gjest har jeg aldri hørt
Skrevet

Har aldri hørt at de har navn, jeg da.

Skrevet

Peketå, langtå og ringtå.

"........................"

Gjest mor i juni
Skrevet

Titil, tåtil og tillerot.. ifølge en gammel barneregle jeg ikke er helt sikker på om jeg husker.... :-)

Gjest siddis-eg
Skrevet

Tedene hette (fra liden te stor): Litlatå-tådi-ebbafru-tilleru-storegubbehesten.

Skrevet

Titil, tåtil og tillerot.. ifølge en gammel barneregle jeg ikke er helt sikker på om jeg husker.... :-)

Fra lilletåen :

Tetill, Tåtill, Tillerot, Gammel-Fru og Store Gubben-hesten

Skrevet

Peketå, langtå og ringtå.

"........................"

eller tommeltå, pekefingertå, langfingertå, ringfingertå og lilletåa om jeg pleide å si da jeg var liten ;)

Skrevet

eller tommeltå, pekefingertå, langfingertå, ringfingertå og lilletåa om jeg pleide å si da jeg var liten ;)

F.eks :-)

"....................."

Gjest Mom33
Skrevet

Titil, tåtil, telaros, muggelfru og store gubben hesten.

Den siste skal da sies samtidig som man virkelig rister i storetåa. DA blir det fest.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...