Gjest midia Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 I dag var vi i sverige på handletur. Smuglet røyk da det er så dyrt i Norge. Må jo ta med litt når vi først er der. Bruker du å ta med litt ekstra? 0 Siter
amber sun Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Nei. Vi pleier å ta med kvoten, men ikke mer. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Nei. Vi pleier å ta med kvoten, men ikke mer. Har holdt oss til kvoten før vi også. Men nå når røyk prisene har steget så kraftig ble fristelsen for stor. Bruker over 60 kroner pr dag i sigaretter så nå må vi vel ta i et tak å slutte med svineriet(røykinga) 0 Siter
amber sun Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Har holdt oss til kvoten før vi også. Men nå når røyk prisene har steget så kraftig ble fristelsen for stor. Bruker over 60 kroner pr dag i sigaretter så nå må vi vel ta i et tak å slutte med svineriet(røykinga) Skjønner deg godt, jeg. Kjøpte en pakke røyk til noen i familien sist vi var ute og reiste, 200 kroner for ti pakker er billig når en betaler så mye som en gjør her hjemme. Så jeg forstår godt de som hamstrer. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Jeg tok med meg fire kartonger fra Svinesund i dag ) 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Skjønner deg godt, jeg. Kjøpte en pakke røyk til noen i familien sist vi var ute og reiste, 200 kroner for ti pakker er billig når en betaler så mye som en gjør her hjemme. Så jeg forstår godt de som hamstrer. Litt kjipt hvis man da blir stoppet i tollen, og de tar alt. Jeg røyker ikke, men tar ofte med til andre. Men aldri over kvoten! Men billig er det! 10 pk sigaretter koster over 600 kr her i Norge... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.