Gå til innhold

God kundeservice? (fly-booking)

Anbefalte innlegg

Gjest skikkelig irritert
Skrevet

Skulle velge mellom SAS og Norwegian på en innenlands reise istad, og bestille over internett.

Valgte først SAS fordi det virket noe rimeligere - inntil jeg etterhvert fant ut at de mye høyere gebyrene gjorde at jeg kom ut nesten 300 kr dyrere!

Men jeg fikk aldri bestilt gjennom SAS, for bestillingen gikk aldri igjennom men stoppet opp. Jeg fikk en feilmelding som sa at jeg kunne ringe SAS kundetelefon og bestille der isteden. Jeg ringte nummeret, og fikk beskjed om at jeg måtte da betale et høyere gebyr for å bestille over telefon! Jeg forklarte at jeg i en halvtime hadde prøvd å bestille over internett uten å lykkes. Jeg mente de da burde kunne droppe det ekstra gebyret. Han sa at riktignok hadde de anledning til å droppe det unntaksvis, men syns ikke det var god grunn nok nå (!). Han mente nettet var overbooket og at jeg heller måtte prøve senere. Så fant han ut at han kom gjennom på nettet selv, så det måtte isteden være noe feil på min maskin...

Jeg sa ham akkurat hva jeg mente om den slags kundeservice, og la på.

Deretter gikk jeg inn på norwegian og booket hele reisen min der, det gikk raskt og greit og jeg fikk det som sagt til og med billigere.

Fy flate, gjett hvor jeg skal bestille billettene mine neste gang!

Gjest javeldå
Skrevet

Synes SAS gjorde riktig, jeg. Da kan jo alle som ikke har tilgang til internett, og som dermed må ringe og betale gebyr, bare si at de får feilmelding på PC'en - og dermed slippe unna.

Nei, jeg hadde gjort det samme som han du snakket med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...