Querita Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Hei alle dere Dol'ere! En liten hilsen her fra Halifax i Bogota. Ja na er vi altsa i Bogota pa tur tilbake til Norge. I morgen far vi passet og da blir det bare rett pa flyet. Dette er vart en helt spesiell tur som jeg nok ikke sa lett kommer til a glemme. Vi har fatt var Cali-prinsesse og prinsesse er hva hun virkelig er. Hun er aldeles nydelig. Jeg skal skrive mer nar vi kommer hjem. Ha en fortsatt fin dag. Klem fra 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Så koselig å høre fra dere. Håper du sender en mail nå dere kommer hjem og forteller litt :-) Kos dere de siste timene i Colombia. Riktig god tur hjem! 0 Siter
nedtelling Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Velkommen hjem med det nye familiemedlemmet! Hils så masse til Halifax gjengen! Vi var p Halifax i 3 uker for nøyaktig for 1 år siden! En hilsen til de fra "Migelito!" 0 Siter
u100049394 Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Kjekt å lese noen ord fra Colombia, et herligt land! GRATULERE så mye med prinsessen deres! Vi har to herlige jenter fra Colombia. Kom hjem med minstemann i slutten av mai. Nyt det siste døgnet også vil jeg ønske dere god tur ahjem:) 0 Siter
Gjest fru booga Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Så utrolig gøy å høre fra en som er på tur hjem, med barn og alt! Gratulerer med prinsessen og lykke til videre! Vi skal også til Colombia. Venter på disktrikt nå. Det kiler i magen! 0 Siter
julya Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Kjekt å lese noen ord fra Colombia, et herligt land! GRATULERE så mye med prinsessen deres! Vi har to herlige jenter fra Colombia. Kom hjem med minstemann i slutten av mai. Nyt det siste døgnet også vil jeg ønske dere god tur ahjem:) Hei! Så gøy å høre fra Colombia. Nå er det snart tre år siden vi reiste for å hentet lillegullet vårt. Kjenner det kribler i kroppen når jeg tenker tilbake. Det blir nok godt å komme hjem, men vær sikker, du kommer til å lengte tilbake. God tur hjem!! mvh 0 Siter
peetmor Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 VELKOMMEN HJEM! Ønsker dere en riktig god flytur. Sommerhilsen fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.