Gå til innhold

Hva bruke i hår med krøller som lett blir brusete?

Anbefalte innlegg

Gjest hår tufsa
Skrevet

Hva bør jeg bruke i håret mitt som er av typen med masse naturlig krøll og som lett bruser seg i fuktige omgivelser?

Jeg har pleid å bruke hårskum som samler håret liksom, men synes ofte det blir litt stivt og unaturlig.

Forslag?

Skrevet

Jeg bruker en fruktolje fra fructis. Billig og effektiv. Ellers har frisører mange forskjellige produkter du kan prøve. Det har kommet mye på markedet de siste årene. Vet at også clinique har et godt produkt. Husker ikke hva det heter.

Skrevet

bruk hårvoks, eller paste... i tuppene.... og oppå..., det blir blankt og fint... og lett å style :-)

serendipity
Skrevet

Redken har en serie som heter Smooth down (brun) den er kjempe fin. Om du ikke vil ha shampoo og balsom osv. i den serien har de en flaske med noe du kan ha i vått nyvasket hår før du føner det.

Gjest hår tufsa
Skrevet

Redken har en serie som heter Smooth down (brun) den er kjempe fin. Om du ikke vil ha shampoo og balsom osv. i den serien har de en flaske med noe du kan ha i vått nyvasket hår før du føner det.

Føner aldri håret mitt da, så jeg trenger ikke noe å ha i for føning, eller den kan kanskje brukes uansett?

serendipity
Skrevet

Føner aldri håret mitt da, så jeg trenger ikke noe å ha i for føning, eller den kan kanskje brukes uansett?

Den kan brukes uansett. Om du føner håert så får det også mer "hold", og blir ikke så lett brusete.

Gjest hår tufsa
Skrevet

Den kan brukes uansett. Om du føner håert så får det også mer "hold", og blir ikke så lett brusete.

blir bare mer brus av det, også blir det slitt...

serendipity
Skrevet

blir bare mer brus av det, også blir det slitt...

Normalt sett blir ike hår mere brusete av å bruke føner om man har noe som glatter det ut i håret. Det blir også noe mer slittm, men ikke såå mye. varmeseskyttende spray er en god idè.

Gjest hår tufsa
Skrevet

Normalt sett blir ike hår mere brusete av å bruke føner om man har noe som glatter det ut i håret. Det blir også noe mer slittm, men ikke såå mye. varmeseskyttende spray er en god idè.

Vet ikke hva som er normalt jeg, men mitt hår blir ikke noe fint av å fønes. Jeg har jo krøller og det blir ikke særlig pent om man får børstet ut de. De må holdes samlet, og lufttørkes.

Gjest Trollhår
Skrevet

Jeg har liknende hår og bruker en slags hårvoks fra bodyshop eller den fra fudge for å "roe" håret ned

Gjest Rusle
Skrevet

Anti-frizz produkter. Du finner dem til og med på Vita.

Gjest hår tufsa
Skrevet

Jeg har liknende hår og bruker en slags hårvoks fra bodyshop eller den fra fudge for å "roe" håret ned

Blir det ikke seende fett ut med voks da? Du har også langt hår?

Gjest Trollhår
Skrevet

Blir det ikke seende fett ut med voks da? Du har også langt hår?

Nei, det samler det på en måte. Tar ikke så mye øverst ved roten, mer mot tuppene. Blir litt glans av det og.

Ja, jeg har langt lyst hår

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...