Gå til innhold

....vi har fått ett nytt liv :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Colombiamamma

Gratulerer med valget!

Adopsjon er en utrolig flott måte å få barn på når man er klar for det :-)

Vi er i startgropa på nr. 2 :-)

Velkommen til oss her på Adopsjonsforumet på DOL. Håper du får mye glede og nytte av forumet. Jeg trives godt her.

Hvilke land skal dere adoptere fra?

mvh

Annonse

Velkommen hit - og til lykke med valget dere har tatt. Ja, det er en lettelse når avgjørelsen først er tatt. Da går man fra å være UFBer til å vente barn!!

Vi er i gang med nr. 2 fra Kina - og har VB som adopsjonsforening. Vi har bare lovord å komme med om Kina som adopsjonsland.

Lykke til med prosessen. Krysser fingrene for at dere bor i en rask kommune - og at ventetiden i Kina holder seg så lav som nå..... da kan det bli barn i 2005 på dere :o)

Klem fra

Hei og gratulerer med avgjørelsen. Kjenner utrolig godt den følelsen, siden vi har kommet AKKURAT like langt som dere i prosessen. Sinnsykt deilig å være ferdig med prøving/feiling, ivf og enstreks-tester :o)

Vi har valgt Colombia som land. Blir spennende å følge med dere fremover. Gøy at vi har blitt flere her inne som nettopp har passert startstreken (;

Hilsen til dere begge fra Pietrus og

Gratulerer med valget og velkommet hit til oss andre på forumet!!!!!

Adopsjon er fantastisk, har enda ikke kommet i mål, men vi nærmer oss. Har hatt papirene i Colombia i 10mnd nå og håper på tildeling til høsten.

Lykke til med samtaler hos barnevernet, og god sommer.

Annonse

Gjest fru booga

Gratulerer med en god beslutning! Jeg vet at mange som har prøvd lenge, føler at de får livet tilbake og at de kan kose seg sammen i "graviditeten" på en helt annen måte. Vi skal adoptere fra Columbia og er nettopp godkjent der. Gleder oss noe helt vanvittig! Dette er en fin måte å få barn på. Jeg synes at vi adoptivforeldre er heldige!

Gratulerer med at dere endelig er i gang. De fleste her vet så alt for godt hva dere har vært igjennom og vi skal glede oss med dere. Vi skal reise i slutten av juli og hente vår første jente i Colombia. Siden vi fikk vite om henne har vi vært i en ekstatisk gledesrus. Gled dere til dette!!

Nå har dere satt i gang en prosess som vil føre til at dere faktisk får barn. Bare det er en fantastisk tanke etter alt dere har vært igjennom. Husker selv når vi var der dere er nå, det var som om en 50 kilos betongsekk bare forduftet fra skuldrene. Merkelig, jeg som trodde jeg hadde ganske bra på tross av....Livet ble plutselig mye letter å leve. Kos dere nå i forberedelsene, lysere tider er på vei...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...