Gjest LailaG Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Hei alle sammen. Nå trenger jeg hjelp fra dere. Jeg og samboer skal reise til syden i slutten av sommeren. Men det er jo blitt så dyrt å leve i syden både når det gjelder mat og klær. Jeg vil dra til en plass der man kan leve litt billigere en det er i disse turistplassene. Men det må alikevel være noe å oppleve. Håper dere har noen forslag,setter veldig pris på det:) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Egypt. Koster ikke mer å reise til enn "vanlige sydenmål". Langt billigere å være der, og etter min mening langt mer interresant og annerledes. 0 Siter
Gjest LailaG Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Egypt. Koster ikke mer å reise til enn "vanlige sydenmål". Langt billigere å være der, og etter min mening langt mer interresant og annerledes. Har lenge vært fasinert over egypt og har veldig lyst å dra dit,men er det ikke utrygt å dra dit nå? Vet du noe om det?? Tusen takk for svar:) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Har lenge vært fasinert over egypt og har veldig lyst å dra dit,men er det ikke utrygt å dra dit nå? Vet du noe om det?? Tusen takk for svar:) Det er flere år siden det har vært noe angrep utført av islamske ekstremister mot turister i Egypt nå (i motsetning til f.eks Spania) så det burde ikke hindre deg. Når det gjelder "vanlig" gatekriminalitet som ran, overfall og voldtekt er Egypt langt å foretrekke fremfor de mer vanlige sydenmål som f.eks Kanariøyene Her er link om prisnivået i Egypt kontra andre land. Som du vil se er det ca det halve av Spania og Hellas og ca en tredel av Norges: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=231332 0 Siter
flisa Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Jeg kikket på den listen til Morsk - - - POLEN ville jeg valgt. min kusine var der i fjor - FLOTTE strender og allt ting - og ikke minst billig der da! 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Bulgaria er nå billig å dra til og leve. Men kanskje litt urolig der nå? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.