Gå til innhold

trippelvaksine og feber.

Anbefalte innlegg

Vår gullklomp har hatt feber i hele dag. fra 39,6- og nå er det 38,3.

I går fikk han trippelvaksine. varer denne feberen lenge? er det noen av deres barn som har reagert på vaksinene? Han er igrunnen riktig blid og fornøyd og appetitten er som vanlig på topp. men så varm så varm.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152783-trippelvaksine-og-feber/
Del på andre sider

Fortsetter under...

brilleslangen

Har ikke erfaring med feber etter vaksine, så jeg kan ikke hjelpe deg.Men jeg vet at det kan skje at barn blir syke.

Men jeg kom på en ting. Her hvor jeg bor sa helsesøster ifra om at hun ønsket tilbakemelding dersom barnet fikk temperatur over 38 etter vaksinering. Neste gang vi kom etter at vaksine var gitt, spurte hun om barnet hadde reagert.(det gjaldt en annen vaksine altså, men vaksine er nå vaksine)

Kanskje vil deres helsesøster også vite slikt? Kan jo være greit å nevne at barnet deres fikk høy feber ved neste besøk kanskje?

Har ikke erfaring med feber etter vaksine, så jeg kan ikke hjelpe deg.Men jeg vet at det kan skje at barn blir syke.

Men jeg kom på en ting. Her hvor jeg bor sa helsesøster ifra om at hun ønsket tilbakemelding dersom barnet fikk temperatur over 38 etter vaksinering. Neste gang vi kom etter at vaksine var gitt, spurte hun om barnet hadde reagert.(det gjaldt en annen vaksine altså, men vaksine er nå vaksine)

Kanskje vil deres helsesøster også vite slikt? Kan jo være greit å nevne at barnet deres fikk høy feber ved neste besøk kanskje?

Jeg ringte helsesøstera her å sa i fra, 1 av 10 fikk feber over 38 og 1-100 fikk feber over 39 av vaksinen. de fleste var da feberfrie etter ett døgn. lillegutt har enda feber 38,4. etter to døgn. vi har virkelig fått prøvd oss på div. etter at vi kom hjem. Nå er storebror helt frisk hvertfall. men det har ikke blitt noe hyttetur, telttur, bading....vi får satse på de siste to ukene av ferien.

Gjest Lubba

Så godt å høre at eldstemann er bedre.Dere har jammenv ært småuheldige nå en stund. Har ikke greie på vaksiner, mine var forbi det stadiet da de kom til meg. Men så lenge han spiser og trives er det vel bare å vente og se. Så alt jeg kan gjøre er å ønske lykke til og god bedring. Sender med et lite sitat fra barnemunn for å muntre deg opp:

Siw, 10 år: Gamle folk kan ikke lenger få barn fordi de har tørket opp innvendig, og babyer må jo ha vann mens de gror.

Heldigvis, sier nå jeg, for ellers kunne man jo risikere at besteforeldrene fikk massevis av onkler og tanter som kanskje ble yngre og yngre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...