Gjest Bulgaria? Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Ser av Golden Sands i Bulgaria bli nevnt som et av de billigste feriestedene i Europa. Noen som har erfaring med dette stedet? For oss blir det en blanding av guttetur og avslapping - om det går ann da! :-) Anyone? 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Bulgaria er perfekt hvis du vil kombinere avslapping og gutte/jente tur! Jeg har vært der flere ganger, og har alltid hatt det like fint. Selv om vi ikke alltid har vært like heldig med været! 0 Siter
serendipity Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Et billig og fint partysted. Jeg drar aldri dit igjen! 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Et billig og fint partysted. Jeg drar aldri dit igjen! Åffer ikke? Har ikke vært der siden 1990 eller noe jeg... 0 Siter
serendipity Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Åffer ikke? Har ikke vært der siden 1990 eller noe jeg... Jeg har heller ikke vært der siden 1994, og drar ikke igjen. Det værste var renhold og ikke minst maten!! Den er jo grusom. Smakløs og helt uten preg. Og vi spiste på mange ulike steder. men vi var et par da, ikke på festetur. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Jeg har heller ikke vært der siden 1994, og drar ikke igjen. Det værste var renhold og ikke minst maten!! Den er jo grusom. Smakløs og helt uten preg. Og vi spiste på mange ulike steder. men vi var et par da, ikke på festetur. Var med mor jeg, og det eneste jeg husker er french hotdogs, tiggere og litt mafia. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.