Gå til innhold

Sydentur i Bulgaria

Anbefalte innlegg

Gjest Bulgaria?
Skrevet

Ser av Golden Sands i Bulgaria bli nevnt som et av de billigste feriestedene i Europa.

Noen som har erfaring med dette stedet?

For oss blir det en blanding av guttetur og avslapping - om det går ann da! :-)

Anyone?

Gjest epletre
Skrevet

Bulgaria er perfekt hvis du vil kombinere avslapping og gutte/jente tur! Jeg har vært der flere ganger, og har alltid hatt det like fint. Selv om vi ikke alltid har vært like heldig med været!

serendipity
Skrevet

Et billig og fint partysted. Jeg drar aldri dit igjen!

Gjest den ekte noor
Skrevet

Et billig og fint partysted. Jeg drar aldri dit igjen!

Åffer ikke? Har ikke vært der siden 1990 eller noe jeg...

serendipity
Skrevet

Åffer ikke? Har ikke vært der siden 1990 eller noe jeg...

Jeg har heller ikke vært der siden 1994, og drar ikke igjen. Det værste var renhold og ikke minst maten!! Den er jo grusom. Smakløs og helt uten preg. Og vi spiste på mange ulike steder. men vi var et par da, ikke på festetur.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Jeg har heller ikke vært der siden 1994, og drar ikke igjen. Det værste var renhold og ikke minst maten!! Den er jo grusom. Smakløs og helt uten preg. Og vi spiste på mange ulike steder. men vi var et par da, ikke på festetur.

Var med mor jeg, og det eneste jeg husker er french hotdogs, tiggere og litt mafia.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...