Gå til innhold

Hvilken film? Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Gjest please hjelp meg!!

For lenge, lenge siden så jeg en film som jeg likte veldig godt. Har alltid trodd at det var av "Gudfaren"-filmene, men nå er jeg ikke lenger så sikker..

Filmen handlet om en liten gutt som bor sammen med moren og faren.(Faren er buss-sjåfør) Denne lille gutten blir vitne til et "mafiamord". Politiet finner ut at gutten muligens kan ha vært vitne til dette, og ber han peke ut hvem som eventuelt drap denne personen.

Gutten sier at han ikke vet og dermed tyster han ikke på mafiaen.Da tar denne mafiabossen (spilles av enten Robert De Niro eller Al Pachino) gutten "under vingene" sine. Da gutten blir eldre er ikke den egentlige faren til gutten så begeistret for at sønnen blir dratt inn i mafiaen.

- Blandt annet så gir denne mafiabossen et nytt kallenavn, men jeg husker ikke helt hva dette navnet var.. (Sonny eller C kanskje..?!)

Det hele ender med at denne mafiabossen blir skutt og drept på en bar(?)..

Håper du noen skjønner hvilken film jeg mener, da jeg veldig gjerne vil se den igjen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152814-hvilken-film-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...