Gjest KinaLina Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hei på deg! Så hyggelig å høre om dere:-) Vi er litt lengre enn dere i prosessen. Vi er godkjente, og har sendt papirene som skal sendes til Kina. Vi hadde først lyst til å velge Brasil eller Colombia, men fant ut at vi faktisk er for gamle. Vi er 37 begge to, og måtte da velge barn opp til 5 år. Vi ville veldig gjerne være i gruppen 0-2 år, og valget falt på Kina av flere grunner. Nå er vi kjempehappy med det! Har en jente på 14 fra før, og bor i Skedsmo. Jeg er nesten litt deppa fordi jeg fant dette forumet så tidlig, for jeg er blitt helt avhengig! Skjønner ikke hvordan jeg skal komme mg gjennom denne ventetiden. Mannen synes nok jeg har blitt litt skrullete. Ok, vi får følge med hverandre! Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153091-til-bjonde/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjonde Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hei KinaLina!! Takk for svar!! Jeg hadde jo tenkt å legge meg jeg nå...så tittet jeg innom her....måtte liksom... og kjente meg strax igjen med hva du skrev...avhengi av dette forumet. Går rundt i min egen lille verden om dagen. Leser og leser om adopsjon og leser alle innlegg her. Mannen min også syns vel jeg virker litt hekta! Det var det samme med oss ang alder. Vi er snart 36 og 37 år. Vi vil også ha alder 0-2 år. Valget ble fort kina for oss. Kjøpte barneboken "made in China" i dag. Koselig bok. Jentene våre er 6 og 8 år. Tenkte de kunne ha glede av den nå og minsten senere! Det er ganske uvirkelig å tenke på at om et år kanskje har vi tre barn og en litt anderledes, enn de andre to. Tror det blir flott på alle måter. Hvordan syns deres 14 åring dette er? Våre jenter er kjempe glad for at de skal få et søsken. De er så glad i små barn og har mast i flere år om at vi skal få en til. Vi har jo prøvd..men. Ja.. det hadde vært koselig å følge hverandre. Godt å ha noen å spørre og dele tanker med. Vi bor foresten like utenfor Moss! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153091-til-bjonde/#findComment-979507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kina2005 Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hei KinaLina! Mener ikke å blande meg inn, men ble litt nysgjerrig på deg: Hvor langt er du i prosessen? Vi fikk fikk brev fra VB datert 25.juli om at papirene våre er sendt til Kina. Vi er 34 og snart 40 år og kommer fra Østlandet. Vi har ei egenfødt datter på 3 1/2 år. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153091-til-bjonde/#findComment-979730 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KinaLina Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hei KinaLina! Mener ikke å blande meg inn, men ble litt nysgjerrig på deg: Hvor langt er du i prosessen? Vi fikk fikk brev fra VB datert 25.juli om at papirene våre er sendt til Kina. Vi er 34 og snart 40 år og kommer fra Østlandet. Vi har ei egenfødt datter på 3 1/2 år. Bare koselig det vet du! Vi er nok rett etter dere i løypa. Vi sendte alle mulige papirer til AF 3/7, og når jeg ringte for å spørre om noe, fikk jeg vite at saksbehandleren var to uker på ferie. Så papirene ligger vel bare der foreløpig. Har dere fått bekreftelse fra Kina? Eller får man det mye senere kanskje? Hvilket byrå bruker dere? Og hvor på Østlandet bor dere, i Oslo-området? Ja, ja, dette ble mange spørsmål. Hyggelig å ha noen "å følge"! Dere kommer kanskje i måndesgruppen før oss da. Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153091-til-bjonde/#findComment-979767 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KinaLina Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hei KinaLina!! Takk for svar!! Jeg hadde jo tenkt å legge meg jeg nå...så tittet jeg innom her....måtte liksom... og kjente meg strax igjen med hva du skrev...avhengi av dette forumet. Går rundt i min egen lille verden om dagen. Leser og leser om adopsjon og leser alle innlegg her. Mannen min også syns vel jeg virker litt hekta! Det var det samme med oss ang alder. Vi er snart 36 og 37 år. Vi vil også ha alder 0-2 år. Valget ble fort kina for oss. Kjøpte barneboken "made in China" i dag. Koselig bok. Jentene våre er 6 og 8 år. Tenkte de kunne ha glede av den nå og minsten senere! Det er ganske uvirkelig å tenke på at om et år kanskje har vi tre barn og en litt anderledes, enn de andre to. Tror det blir flott på alle måter. Hvordan syns deres 14 åring dette er? Våre jenter er kjempe glad for at de skal få et søsken. De er så glad i små barn og har mast i flere år om at vi skal få en til. Vi har jo prøvd..men. Ja.. det hadde vært koselig å følge hverandre. Godt å ha noen å spørre og dele tanker med. Vi bor foresten like utenfor Moss! Hei igjen Bjonde! Det var koselig! Morsomt å høre litt konkret om andre som er omtrent i samme fase. Man føler seg litt alene om dette, ikke som andre som er gravide og sånn liksom. Så da er det godt å ha dette forumet. Jeg har også kjøpt en bok, Adposjonsboka. Har akkurat fått den i posten, og gleder meg til å begynne å fylle inn. Det er akkurat som en "Når jeg var liten"-bok. Kjempefin! Dine to små jenter gleder seg sikker fælt? Skal de være med på reisen? Datteren min vet ikke helt om hun vil være med. Hun gleder seg kjempe til å bli storesøster, men er redd hun kommer til å bli "diltende" etter i Kina. Jeg er så utålmodig at jeg vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg gjennom denne vinteren. Skal gå på kurs i høst da, så det blir også spennende. Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153091-til-bjonde/#findComment-979777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KinaLina Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hei KinaLina! Mener ikke å blande meg inn, men ble litt nysgjerrig på deg: Hvor langt er du i prosessen? Vi fikk fikk brev fra VB datert 25.juli om at papirene våre er sendt til Kina. Vi er 34 og snart 40 år og kommer fra Østlandet. Vi har ei egenfødt datter på 3 1/2 år. Skal dere gå på kurs i høst forresten? Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153091-til-bjonde/#findComment-979779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kinaputten Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hallo! Kan jeg også få blande meg inn? Er sååååå sugen på kontakt med andre i samme fase som oss. Bjonde, vi er jo närmest naboer. Vi kommer fra nabobyen litt lenger sörvest. Vi er like gamle som dere, skal adoptere fra Kina og bruker AF. Söknaden vår er registrert hos SUAK 7. juli. Dere skal vel ikke på kurs i regi av AF i höst vel? Det hadde värt moro!!! Håper vi kan holde kontakten videre. Kanskje det blir Kina-tur på oss samtidig? Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153091-til-bjonde/#findComment-980010 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjonde Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hei Igjen kinalina!!! Dere er ihvertfall godkjent. Dere er godt igang. Jeg forstår at du venter fælt. Din datter på 14 er jo blitt stor. Hun trenger ikke sitte oppå deg hele tiden. Sikkert andre ting i hennes hode. De skal selvsagt ha oppfølging og omsorg når de er 14, men dog litt anderledes med yngre barn. Jeg har hendene fulle til tider. Men kan ikke si annet enn at vi prater MYE om den lille og gleder oss. Selv for meg er det uutholdelig lang ventetid. Kjenner at jeg faktisk får hodepine av all tanke virksomheten og spenninger. Håper det avtar snart for vi har jo akkurat begynt denne lange prosessen. Vi føler for at alle 4 drar på hentereisen. Det bør være en ting vi gjør sammen. Tror det er positivt for søsken å dele denne opplevelsen og positivt for det nye barnet å møte oss alle med en gang. Tror jentene og det nye barnet vil finne hverandre fort. Føler at barn finner hverandre fort. Har lest her inne at det er søsken som har fått det første smilet. Det er jo fint for søsken å faktisk se landet barnet kommer fra. Det er egentlig bare positive ting med det å ha med søsken syns jeg. Det får heller bli slitsomt. Er ikke redd for det. Vi er to som kan ta i et tak forhåpentligvis.(bare vi er friske) Skjønner at det er anderledes for jenta di! Men det MÅ jo være en stor oppplevelse å få en tur til kina for henne! Det er kanskje lett for meg å si. Hun får se når det nærmer seg. Vi skal gå kurs til høsten om det er plass til oss. Det vet vi ikke ennå. Vi skal eventuelt til Fredrikstad på kurs. Kjenner du noen personlig som har adoptert fra Kina? Anbefaler du meg til å kjøpe adopsjonsboken så tidlig som vi er i prosessen? En ting til..er kjønn det samme for deg/dere? Enda en ting. Hvor lang ble sosialrapporten deres? Får vi lese den? Får vi kopi? Skriver de noe annet enn svar på det skjema? Utleverte dere alt om dere selv. En kan jo unngå å si noe. Hadde dere mange hjemmebesøk? Jeg kan visst bare fortsette med spørsmål..det får holde for denne gang. Klem fra Bjonde 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153091-til-bjonde/#findComment-980025 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KinaLina Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hallo! Kan jeg også få blande meg inn? Er sååååå sugen på kontakt med andre i samme fase som oss. Bjonde, vi er jo närmest naboer. Vi kommer fra nabobyen litt lenger sörvest. Vi er like gamle som dere, skal adoptere fra Kina og bruker AF. Söknaden vår er registrert hos SUAK 7. juli. Dere skal vel ikke på kurs i regi av AF i höst vel? Det hadde värt moro!!! Håper vi kan holde kontakten videre. Kanskje det blir Kina-tur på oss samtidig? Klem fra Hei på deg Kinaputten! Vi var godkjente 8/6, så vi er også ganske likt. Skal dere på kurs i Oslo eller Østfold? Vi skal antagelig på et helgekurs i Oslo-regi til høsten. Har dere fått sendt av gårde papirene? Det tar sin tid dette her, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Grøss og gru. Men vi venter jo ikke forgjeves ihvertfall! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153091-til-bjonde/#findComment-980044 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KinaLina Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hei Igjen kinalina!!! Dere er ihvertfall godkjent. Dere er godt igang. Jeg forstår at du venter fælt. Din datter på 14 er jo blitt stor. Hun trenger ikke sitte oppå deg hele tiden. Sikkert andre ting i hennes hode. De skal selvsagt ha oppfølging og omsorg når de er 14, men dog litt anderledes med yngre barn. Jeg har hendene fulle til tider. Men kan ikke si annet enn at vi prater MYE om den lille og gleder oss. Selv for meg er det uutholdelig lang ventetid. Kjenner at jeg faktisk får hodepine av all tanke virksomheten og spenninger. Håper det avtar snart for vi har jo akkurat begynt denne lange prosessen. Vi føler for at alle 4 drar på hentereisen. Det bør være en ting vi gjør sammen. Tror det er positivt for søsken å dele denne opplevelsen og positivt for det nye barnet å møte oss alle med en gang. Tror jentene og det nye barnet vil finne hverandre fort. Føler at barn finner hverandre fort. Har lest her inne at det er søsken som har fått det første smilet. Det er jo fint for søsken å faktisk se landet barnet kommer fra. Det er egentlig bare positive ting med det å ha med søsken syns jeg. Det får heller bli slitsomt. Er ikke redd for det. Vi er to som kan ta i et tak forhåpentligvis.(bare vi er friske) Skjønner at det er anderledes for jenta di! Men det MÅ jo være en stor oppplevelse å få en tur til kina for henne! Det er kanskje lett for meg å si. Hun får se når det nærmer seg. Vi skal gå kurs til høsten om det er plass til oss. Det vet vi ikke ennå. Vi skal eventuelt til Fredrikstad på kurs. Kjenner du noen personlig som har adoptert fra Kina? Anbefaler du meg til å kjøpe adopsjonsboken så tidlig som vi er i prosessen? En ting til..er kjønn det samme for deg/dere? Enda en ting. Hvor lang ble sosialrapporten deres? Får vi lese den? Får vi kopi? Skriver de noe annet enn svar på det skjema? Utleverte dere alt om dere selv. En kan jo unngå å si noe. Hadde dere mange hjemmebesøk? Jeg kan visst bare fortsette med spørsmål..det får holde for denne gang. Klem fra Bjonde Hei på deg! Så morsomt å "snakke" med deg! He-he. Bare å spørre i vei vet du, ikke noe problem! Vi kjenner ingen som har adpotert fra Kina, men nå er jeg er blitt litt kjent med en jente på jobben som kom hjem med en kina-jente i fjor. Så jeg spør og graver om de utroligste ting! Kjønn har ikke så mye å si for oss. Men jeg har en fiks idé om at det kanskje er litt lettere for en asiatisk jente å tilpasse seg enn en gutt (kanskje helt feil men) Vi hadde tre hjemmebesøk, og et siste møte på hennes kontor for å lese gjennom rapporten. Den var på 10 sider inkl skjema. Vi fikk også kopi selv. Tror ikke det var meningen vi skulle lese hennes vurdering av oss, men hun hadde glemt å ta den bort. He-he. Men det var bare positivt det. Hun var kjempehyggelig. Følte vel egentlig at vi sa alt som var å si. Men man kan vel være litt selektiv hvis man vil. Ihvertfall med små "uviktige" ting. Du, er "Made in China" på norsk? Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe den også. Adposjonsboka er nok litt tidlig, men det er ting jeg allerede kan fylle inn der, så jeg synes bare det er morsomt jeg. Lykke til med hjemmebesøkene da, når dere kommer igang igjen! Klem :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153091-til-bjonde/#findComment-980046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kinaputten Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hei på deg Kinaputten! Vi var godkjente 8/6, så vi er også ganske likt. Skal dere på kurs i Oslo eller Østfold? Vi skal antagelig på et helgekurs i Oslo-regi til høsten. Har dere fått sendt av gårde papirene? Det tar sin tid dette her, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Grøss og gru. Men vi venter jo ikke forgjeves ihvertfall! :-) Hei KinaLina! Vi skal på kurs i Östfold! Så da treffes vi ikke på kurs! :-( Vi får tastes videre her på DOL isteden!!! Jeg har også blitt temmelig avhengig... Tar snart sommerferie langt vekk fra alt som heter PC'er og internett. Jeg kommer til å savne dere veeeeeldig! Sommerhilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153091-til-bjonde/#findComment-980058 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fadi Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hei igjen Bjonde! Det var koselig! Morsomt å høre litt konkret om andre som er omtrent i samme fase. Man føler seg litt alene om dette, ikke som andre som er gravide og sånn liksom. Så da er det godt å ha dette forumet. Jeg har også kjøpt en bok, Adposjonsboka. Har akkurat fått den i posten, og gleder meg til å begynne å fylle inn. Det er akkurat som en "Når jeg var liten"-bok. Kjempefin! Dine to små jenter gleder seg sikker fælt? Skal de være med på reisen? Datteren min vet ikke helt om hun vil være med. Hun gleder seg kjempe til å bli storesøster, men er redd hun kommer til å bli "diltende" etter i Kina. Jeg er så utålmodig at jeg vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg gjennom denne vinteren. Skal gå på kurs i høst da, så det blir også spennende. Klem Hei, Jeg må bare blande meg inn jeg også. Min datter var 14 år da vi fikk lillesøster fra Kina og hun ville ikke gått glipp av reisen for alt i verden. Det var hun som fikk det første smilet, og det var hun som lillesøster ville leke med, sitte i bæresele hos, osv. Kanskje er det sånn at barn kjenner igjen barn - selv store barn... hvem vet... Uansett, 14-åringen var virkelig en del av prosessen hele tiden og hun hadde stor glede og utbytte av turen. Senere har hun sagt at noe hun husker veldig godt var at alle de andre i vår gruppe behandlet henne som en voksen og det satte hun stor pris på. Dette er to år siden og nå skal vi snart ha et treff med resten av gjengen fra den gangen og storesøster vil være med nå også. Hun er så helt klart en del av alt dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153091-til-bjonde/#findComment-980085 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjonde Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hei på deg! Så morsomt å "snakke" med deg! He-he. Bare å spørre i vei vet du, ikke noe problem! Vi kjenner ingen som har adpotert fra Kina, men nå er jeg er blitt litt kjent med en jente på jobben som kom hjem med en kina-jente i fjor. Så jeg spør og graver om de utroligste ting! Kjønn har ikke så mye å si for oss. Men jeg har en fiks idé om at det kanskje er litt lettere for en asiatisk jente å tilpasse seg enn en gutt (kanskje helt feil men) Vi hadde tre hjemmebesøk, og et siste møte på hennes kontor for å lese gjennom rapporten. Den var på 10 sider inkl skjema. Vi fikk også kopi selv. Tror ikke det var meningen vi skulle lese hennes vurdering av oss, men hun hadde glemt å ta den bort. He-he. Men det var bare positivt det. Hun var kjempehyggelig. Følte vel egentlig at vi sa alt som var å si. Men man kan vel være litt selektiv hvis man vil. Ihvertfall med små "uviktige" ting. Du, er "Made in China" på norsk? Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe den også. Adposjonsboka er nok litt tidlig, men det er ting jeg allerede kan fylle inn der, så jeg synes bare det er morsomt jeg. Lykke til med hjemmebesøkene da, når dere kommer igang igjen! Klem :-) Hei kinalina Det var hyggelig, ble jeg glad!!!! Det er pussig, men jeg har også tenkt tanken at det må være lettere å være adoptert jente enn adoptert gutt. Men som sagt det er jo ikke sikkert det er slik. Jeg tror kanskje gutter møter mer på tøffe ting enn jenter. Vi er jo bare kjent med jenter... Vet lite om gutter, bortsett fra mannen min da!! He he "Made in CHINA" er en barnebok. Av Deborah Nash. Fine tegniger.Historie om en sommerfugl. Litt om kina! Fargerik! Koselig! Greit å kjøpe inn. Den vil helt klart være veldig nyttig og artig å ha når barnet deres blir interessert i barnebøker. Den er på norsk. Koster kr 170 ca. Dette er blitt mitt tidsfordriv om kveldene, etter barna er lagt. Hun på 8 sover ikke særlig da! Hun leker til jeg legger meg nesten alltid. Jeg har en som sover og en som ikke får sove. Det har skapt mye frustrasjon i årenes løp, men nå er det bare sånn. Har du sett datteren til arbeidskollegaen din? Jeg har bare sett bilder av kinesiske barn i AF medlemsblad. Skulle gjerne hilst på en i virkligheten. Ja ja!!! Klem f bjonde 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153091-til-bjonde/#findComment-980672 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KinaLina Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hei kinalina Det var hyggelig, ble jeg glad!!!! Det er pussig, men jeg har også tenkt tanken at det må være lettere å være adoptert jente enn adoptert gutt. Men som sagt det er jo ikke sikkert det er slik. Jeg tror kanskje gutter møter mer på tøffe ting enn jenter. Vi er jo bare kjent med jenter... Vet lite om gutter, bortsett fra mannen min da!! He he "Made in CHINA" er en barnebok. Av Deborah Nash. Fine tegniger.Historie om en sommerfugl. Litt om kina! Fargerik! Koselig! Greit å kjøpe inn. Den vil helt klart være veldig nyttig og artig å ha når barnet deres blir interessert i barnebøker. Den er på norsk. Koster kr 170 ca. Dette er blitt mitt tidsfordriv om kveldene, etter barna er lagt. Hun på 8 sover ikke særlig da! Hun leker til jeg legger meg nesten alltid. Jeg har en som sover og en som ikke får sove. Det har skapt mye frustrasjon i årenes løp, men nå er det bare sånn. Har du sett datteren til arbeidskollegaen din? Jeg har bare sett bilder av kinesiske barn i AF medlemsblad. Skulle gjerne hilst på en i virkligheten. Ja ja!!! Klem f bjonde Hei Bjonde! Du kan sende meg en mail hvis du vil, så kan vi "prates" der? [email protected] Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153091-til-bjonde/#findComment-981119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KinaLina Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hei, Jeg må bare blande meg inn jeg også. Min datter var 14 år da vi fikk lillesøster fra Kina og hun ville ikke gått glipp av reisen for alt i verden. Det var hun som fikk det første smilet, og det var hun som lillesøster ville leke med, sitte i bæresele hos, osv. Kanskje er det sånn at barn kjenner igjen barn - selv store barn... hvem vet... Uansett, 14-åringen var virkelig en del av prosessen hele tiden og hun hadde stor glede og utbytte av turen. Senere har hun sagt at noe hun husker veldig godt var at alle de andre i vår gruppe behandlet henne som en voksen og det satte hun stor pris på. Dette er to år siden og nå skal vi snart ha et treff med resten av gjengen fra den gangen og storesøster vil være med nå også. Hun er så helt klart en del av alt dette. Hei Fadi! Bare hyggelig det! Takk for erfaringer! Jeg kommer til å jobbe med å få henne til å forstå så mye som mulig om reisen. Hun er en veldig fornuftig og grei jente, så jeg er sikker på at det går bra. At dette handler om alle oss fire. Hun tror selv hun kommer til å bli sjalu, etter å ha snakket med en venninde som ble sjalu på en lillesøster. Jeg tror nok hun blir med:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153091-til-bjonde/#findComment-981127 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kina2005 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Bare koselig det vet du! Vi er nok rett etter dere i løypa. Vi sendte alle mulige papirer til AF 3/7, og når jeg ringte for å spørre om noe, fikk jeg vite at saksbehandleren var to uker på ferie. Så papirene ligger vel bare der foreløpig. Har dere fått bekreftelse fra Kina? Eller får man det mye senere kanskje? Hvilket byrå bruker dere? Og hvor på Østlandet bor dere, i Oslo-området? Ja, ja, dette ble mange spørsmål. Hyggelig å ha noen "å følge"! Dere kommer kanskje i måndesgruppen før oss da. Klem Hei! Vi har ikke fått LID-dato enda, men har forstått det slik at vi vil få den oppgitt pr. brev i månedsskifte august/september. Det er visst vanlig at man får LID-dato gjerne et par måneder etter at papirene er sendt. Vi bruker Verdens Barn og de bekreftet at papirene våre er sendt til kina 25.juli 2004. -Så dere kan da ikke være så langt etter oss i prosessen??! Vi bor i Hedmark fylke. Hvor bor dere? Trivelig med kontakt,ja! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153091-til-bjonde/#findComment-983011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.