Gå til innhold

kontantstøtte og ad.penger

Anbefalte innlegg

spent i vest

Hei!

Har sett fleire diskusjonar ang. kontantstøtte, evt samtidig som ein mottar adopsjonspengar, her inne. Vil berre fortelja kva eg fekk vita då eg forrige veke ringte trygdekontoret.

Konsulenten eg prata med var ganske sikker på at lovverket er i endring, at det no skal vera mogleg å motta kontantstøtte samtidig med ad. pengar så lenge barnet er mellom 1 og tre år. Ho anbefalte på det sterkaste å senda søknad.

Det verkar forvirrande at ein får så ulike svar, kan dei ha ulik praksis frå kommune til kommune? (Dette var i ein bydel i Bergen)

Vi kjem uansett til å senda søknad også om kontantstøtte, så gjenstår det å sjå kva resultatet blir.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153421-kontantst%C3%B8tte-og-adpenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjem nettopp frå trygdekontoret no. Eg las innlegget ditt før eg gjekk, så seg spurte om dette.Eg fekk ei brosjyre der det står at ein ikkje kan motta kontantstøtte når ein tek imot adopsjonspengar.

Då er det jo viktig å ta 39 veker permisjon med 100 % løn slik at ein får kontantstøtte dersom ein vel å vere heime etter dei første 39 vekene.

Kjem nettopp frå trygdekontoret no. Eg las innlegget ditt før eg gjekk, så seg spurte om dette.Eg fekk ei brosjyre der det står at ein ikkje kan motta kontantstøtte når ein tek imot adopsjonspengar.

Då er det jo viktig å ta 39 veker permisjon med 100 % løn slik at ein får kontantstøtte dersom ein vel å vere heime etter dei første 39 vekene.

Det stemmer ikke helt. Man kan få kontantstøtte samtidig med adopsjonspenger man mottar ETTER 39 uker på adopsjonspenger. Altså er man berettiget til kontantstøtte de siste ukene av permisjonstiden når man har permisjon med 80& lønn. Se kontantstøtteloven paragraf 10:

. Utbetaling av kontantstøtte for adopterte barn

Kontantstøtte for adopterte barn utbetales fra og med kalendermåneden etter at stønadsperioden for fulle adopsjonspenger etter folketrygdloven § 14-16 første ledd er utløpt.

Dersom det er gitt engangsstønad etter folketrygdloven § 14-20, utbetales kontantstøtte fra samme tidspunkt som om det var gitt fulle adopsjonspenger etter samme lov § 14-16 første ledd.

MVH

Eg trur at trygdekontora rundt omkrig i landet ikkje er heilt sikre på korleis dei skal handtera desse sakene. Då eg rigde trygdekontoret og forhøyrde meg fekk eg til svar at "jo da, kontantstøtte, det kan du få". Då eg søkte, fekk eg avslag. Eg har anka saka,antakeleg utan nytte.

Eg grunngav anken med at på det vedhefta arket til søknadsskjemaet, står kva som er vilkåra, men det står ikkje at det er noko unnatak for adopterte born.

Eg veit at det er innvilga kontantstøtte til personar som er i adopsjospermisjon (før 39. veke av permisjonen) nyleg, men det er antakeleg feil. Det er jo snakk om ganske mykje skattefrie pengar......

spent i vest

Det stemmer ikke helt. Man kan få kontantstøtte samtidig med adopsjonspenger man mottar ETTER 39 uker på adopsjonspenger. Altså er man berettiget til kontantstøtte de siste ukene av permisjonstiden når man har permisjon med 80& lønn. Se kontantstøtteloven paragraf 10:

. Utbetaling av kontantstøtte for adopterte barn

Kontantstøtte for adopterte barn utbetales fra og med kalendermåneden etter at stønadsperioden for fulle adopsjonspenger etter folketrygdloven § 14-16 første ledd er utløpt.

Dersom det er gitt engangsstønad etter folketrygdloven § 14-20, utbetales kontantstøtte fra samme tidspunkt som om det var gitt fulle adopsjonspenger etter samme lov § 14-16 første ledd.

MVH

Hei!

Ja det var nok for godt til å vera sant det eg vart fortalt på trygdekontoret. Syntest vel det var litt for fantastisk. Takk for info!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...