Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har hatt noen fine feriedager i Danmark og i år har endelig lillebror taklet ferie på et ukjent sted. Han har både spist og sovet godt og dette er en ny opplevelse for oss. Helt fra han kom til oss som baby har han vært motstander av en hver form for forandring og har reagert med voldsom uro. Men i år gikk det altså bra. Han begynner på skolen i august og har blitt stor gutt, litt vemodig men samtidig deilig.

Ha en god kveld.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153554-ferien-over-snart-skolegutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker innlegget ditt på Foreldreforum om problemene ved endringer i rutinene. Fint at det gikk bra i år, han står foran spennende forandringer som skolegutt.

Det er mye som går seg til når de blir eldre, uansett bakgrunn.

Sønnen min har ett år igjen i barnehagen, da har vi hatt barn der i 9 år tilsammen når vi regner med årene da storesøsteren hans gikk der. Det blir vedmodig, men jeg tror nok han vil være klar for noe nytt når den tid kommer.

Lykke til med skolestarten!

Jeg husker innlegget ditt på Foreldreforum om problemene ved endringer i rutinene. Fint at det gikk bra i år, han står foran spennende forandringer som skolegutt.

Det er mye som går seg til når de blir eldre, uansett bakgrunn.

Sønnen min har ett år igjen i barnehagen, da har vi hatt barn der i 9 år tilsammen når vi regner med årene da storesøsteren hans gikk der. Det blir vedmodig, men jeg tror nok han vil være klar for noe nytt når den tid kommer.

Lykke til med skolestarten!

Takk skal du ha laban. Vi har også tilsammen 9 år i samme barnehage når vi tar med storesøsters tid der.

Det er tydelig at minsten nå er blitt "stor" han tør mye mer enn før og er blitt mer selvsikker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...