Noraførr Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 ...... siden søknaden vår satte kursen mot CCAA og Kina med DHL. Hvor har tiden blitt av?! Noen som har sett 1 mnd. på vid vanke ett eller annet sted, så send den nordover snarest! *smiler* Dette er mitt første venteinnlegg i vår 2ndre adopsjon. For dere som ikke har fulgt meg gjennom 1ste adopsjon kan jeg bare advare; Dere slipper ikke unna mine mnd.lige innlegg!! Akkurat nå er det ferie og late dager på programmet. I år har vi 6 uker sammenhengende fri - og det er godt å kunne ta igjen litt familieliv. Vi har tilbakelagt 1ste ferieuke og har rukket mye allerede. Har hatt besøk av en av familiene vi var på hentereise med i 2002. Det var utrolig hyggelig - og ikke minst artig å se de 2 Jiangxiprinsessene finne tonen sammen. I går gikk vi på fjellet i mitt barndomsrike. LilleLan imponerte stort med å gå for egen maskin til lavvo-stedet. Det tok 2,5 time og det er mye stigning til og begynne med. LilleLan er nå 2 år og 8 mnd. gammel. I natt har vi ligget i lavvoen - og i dag gikk turen videre opp til stedet hvor min lillesøster forulykket påsken -01. Det er alltid like sterkt å være så nær henne som akkurat der. Vi har laget et minnested der - et sted helt i hennes ånd (enkelt) - et sted til tanker og ettertanke. I dag fikk jeg fortalt henne at hun skal bli "engletante" igjen - og jeg tror og håper at hun gleder seg til det. Det føles så utrolig sårt at mine barn ikke skal få lære henne å kjenne .... annet enn gjennom oss. Likevel er det godt å registrere at livet tross alt er godt å leve - og at man ironisk nok blir et bedre menneske etter å ha gjennomgått slike prøvelser som det min familie har. Det er godt å registrere at hun har satt spor etter seg - og at hun fortsatt er en aktiv del av vårt liv og vår familie. Vi er fortsatt 4 søsken - aldri 3 .... og det kjennes som om vi greier å skape hennes rom i oss. Ellers går tankene stadig oftere til Kina - og til den lille som venter på oss der. Så fort som det går i Kina om dagene så går vi sterkt ut fra at vårt barn er født - og derfor melder mange tanker seg; Hvem er du?! Hvilken provins?! Hvem gir deg omsorg og trygghet?! Kjønn?! Alder?! Lynne?! Vi går en spennende tid i møte - og vi gleder oss stort! God ventetid til alle ventere (uansett stadium i prosessen) klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153684-s%C3%A5-har-det-g%C3%A5tt-1-mnd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ban Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Der var du ja! For et vakkert innlegg. Du skriver så fint Noraførr. Vår lille kinaputt har roet gemyttet sitt lit hun og har lært et nytt ord - unnskyld. Faren er at hun da kan hun gjøre noe galt for så å være kjapp med - unnskyld. Hun er så blid og god for tiden. Vi har hatt fire ukers ferie som har vært sånn passe. Mannen min ødela ryggen to dager for vi reiste på biltur og har gått som en gammel mann siden. (Dette skjer hvert år rundt ferietider eller i ferien - rare greier!) Dette er nå tre uker siden, og det går riktige veien - men så er det snart jobb igjen også! Håper du får en fortsatt fin ferie og jeg ser frem til neste rapport. Rart å ikke skulle rapportere mer selv. Stor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153684-s%C3%A5-har-det-g%C3%A5tt-1-mnd/#findComment-984046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hei! Jeg gleder meg til å "følge" dere gjennom denne prosessen også. Sist var vi noen måneder bak dere, og hvem vet, kanskje vi blir det denne gangen også.. ;-) MVH 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153684-s%C3%A5-har-det-g%C3%A5tt-1-mnd/#findComment-984050 Del på andre sider Flere delingsvalg…
På`en igjen... Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Der var du ja! For et vakkert innlegg. Du skriver så fint Noraførr. Vår lille kinaputt har roet gemyttet sitt lit hun og har lært et nytt ord - unnskyld. Faren er at hun da kan hun gjøre noe galt for så å være kjapp med - unnskyld. Hun er så blid og god for tiden. Vi har hatt fire ukers ferie som har vært sånn passe. Mannen min ødela ryggen to dager for vi reiste på biltur og har gått som en gammel mann siden. (Dette skjer hvert år rundt ferietider eller i ferien - rare greier!) Dette er nå tre uker siden, og det går riktige veien - men så er det snart jobb igjen også! Håper du får en fortsatt fin ferie og jeg ser frem til neste rapport. Rart å ikke skulle rapportere mer selv. Stor klem fra Hei Noraførr, det var virkelig rørende å lese innlegget ditt og skjønner dere har være igjennom tøffe tider også. Må være utrolig trist å miste lillesøsteren sin men virker som dere takler ting på en veldig konstruktiv måte - og det betyr jo alt. Lykke til i prosessen - ser at vi har like gamle døtre - ja det er en herlig alder. Vi fikk papirene sendt inn til region øst i beg av juni for neste runde - også Kina. Så forhåpentligvis vil våre papirer være i Kina i oktober/november, klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153684-s%C3%A5-har-det-g%C3%A5tt-1-mnd/#findComment-984240 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.