Gå til innhold

Vakreste utseendet i verden

Anbefalte innlegg

Gjest Grumpy
Skrevet

Kan neppe kalles stygg nei ;) Ikke min favoritt faktisk...arvet litt for mye lepper av sitt faderlige opphav så hun ser litt furtete ut, får litt "obsternasig tenåring"-assosiasjoner. Men fin ja.

Skrevet

Kan neppe kalles stygg nei ;) Ikke min favoritt faktisk...arvet litt for mye lepper av sitt faderlige opphav så hun ser litt furtete ut, får litt "obsternasig tenåring"-assosiasjoner. Men fin ja.

Hva er din favoritt da?

Nysgjerrig.

Skrevet

Det kommer an på øynene som ser. I mine øyne er min kinaprinsesse det vakreste i verden. Da tenker jeg ikke kun på utseendet men på hele personligheten...Du vet myrsnipa.. he, he

Gjest mammaen til verdens vakreste
Skrevet

Nei, ifølge et sitat som står på helsestasjonen vår er det slik:

"Det finnes bare ett vakreste barn i verden, og hver eneste mor er så heldig å få det"

(kinesisk ordtak)

Så det så!

Skrevet

Dette er bare så innmari typisk Rister litt på hodet jeg......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...