Gå til innhold

Overføring av sv.permisjon til pappaen når mamma er sykemeldt

Anbefalte innlegg

Jeg knakk foten her om dagen, og er dermed sykemeldt. Foreløpig bare i 10 dager, da skal jeg inn igjen og skifte gips. De var litt vage på legevakten med hensyn til hvem som skal ta seg av babyen! Mannen min får overta svangerskapspermisjonen så lenge jeg ikke kan ta meg av babyen, men det må jo være så lenge som jeg er avhengig av krykker for å bevege meg...? Legges listen eventuelt noe lavere når man har flere små barn hjemme?

Er det eventuelt noen andre som kan overta permisjonen? Dersom det hadde passet bedre med deres jobb enn mannen min sin?

Må min arbeidsplass betale min lønn i arbeidsgiverperioden? Jeg begynte å jobbe i 20% stilling nå etter jul. Tipper de blir glade når jeg ringer på mandag.... Særlig om de må betale meg full lønn i over to uker...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...