Gå til innhold

nettopp mistet min søster...

Anbefalte innlegg

Det er så urettferdig i denne verden at æ alldri fikk se leonora sine øyne,hennes første skritt,hennes første tann og hennes første smil.men har tenkt som så at kanskje det var noen som synes at denne verden var for stygg for henne. ho va så lita og god.er det andre søsken som har opplevd det samme er det bare å skrive mail til meg også dere som er foreldre. lille leonora blei bare 7 mnd i mamma sin mage.tenker på deg lille engelen min.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153945-nettopp-mistet-min-s%C3%B8ster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...
Alill1365380691

Hei kjære deg! Leste innlegget ditt og kjente meg igjen...Min lillesøster ble 7 mnd før hun døde av medfødte skader...Det er lenge siden nå men jeg klarer på en måte ikke å gå videre...Savner henne fryktelig,tenker f.eks på at i dag skulle søstra mi blitt 3 år eller hvordan hadde d vært hadde Solfrid levd? Har mange tanker og sørger mye...føler at alle er ferdig med dette og ingen kan forstå hvorfor ikke jeg kan gå videre....Føles urettferdig...Har du lignende tanker/opplevelser? Hadde vært hyggelig å høre fra deg....Alt godt til deg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...