Gå til innhold

Et kinkig spørsmål...


lucida

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et lite problem! Helt siden datteren min ble født, har det virket som om det har vært mer melk i den ene puppen. Det har ført til at denne har blitt brukt mest, selv om jeg virkelig har prøvd å få det omtrent likt. Likevel synes jeg nå at den puppen det har vært mest melk i, er mye større enn den andre! Vakkert... Ikke så mye at en kan se det når jeg har mye klær på, men sommeren og bikinisesongen kommer jo om ikke alt for lenge. Spørsmålet mitt er om de vil bli nesten som før når jeg slutter å amme (kommer uansett ikke til å gjøre det på en stund). Håper noen kan svare, - eller er jeg den eneste i landet som har opplevd dette?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg ammet var den ene puppen tydelig større enn den andre, fordi tuppa helst bare ville ha av det venstre brystet.

Men etter at jeg slutta å amme helt har begge to blitt like store igjen altså. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ammet var den ene puppen tydelig større enn den andre, fordi tuppa helst bare ville ha av det venstre brystet.

Men etter at jeg slutta å amme helt har begge to blitt like store igjen altså. :-)

Det er venstre som er favoritten her også, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjære lucida. Nei du er absolutt ikke den eneste. Tvertom, de fleste kvinner har forskjell på brystene. Jeg tror at de fleste av oss ikke har studert brystene våre så mye før vi får barn. Dessuten syns det tydeligere når melken kommer inn fordi det ofte også er forskjell på melkemengden i brystene. Når du slutter å amme vil det fortsatt antagelig være litt forskjell, men ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...